donderdag 7 maart 2013

Koor en Zumba......

credits here
Ik kon het niet laten om nog even op de valreep een lentescrap te maken. Want, als ik de weerdeskundigen mag geloven, keert over een paar daagjes de winter terug. Ik geloof ze liever niet en dompel me lekker onder in mijn eigen wereldje waar de lente allang begonnen is! Ook mijn jaarlijks terugkerende duifjes komen elke dag weer een kijkje nemen in mijn Magnolia! Dat zegt toch genoeg? Welkom duifjes, welkom! Een nieuwe lente, een nieuw geluid! Roekoe!

Vanmorgen op het koor gingen we als een speer door een paar nieuwe nummers: 'Venus' en 'I Say a Little Prayer For You'. Die laatste had ik al, terug in de oertijd, bij Inspirited gezongen. Venus ging eigenlijk ook probleemloos. Eigenlijk ging alles wel lekker. Behalve dan af en toe even bij de lappen tekst in Rolling In the Deep. Ik had voor mijn gevoel meer tekst dan noten. Hmmm. Klopt niet, he?
Ach, volgende week maar weer verder kijken. EN dan gaan we ook beginnen aan mijn favoriet: Mr. Blue Sky! Ik kijk er naar uit!


Ik keek afgelopen dinsdag ook uit naar mijn eerste Zumba les. Het was fijn om weer terug te zijn en mee te doen. En het ging ook wel goed op dat moment. Heb me netjes ingehouden bij het springen. Rustig aan gedaan....Saray heeft nog wat foto's genomen van onze groep. Speciaal voor in het gymnastiekverenigingsblaadje ofzo.
En toen ik thuis kwam (met de fiets) ging het nog steeds goed. DUS kon ik wel naar de Lidl om boodschappen te halen. DUS kon ik ook wel even stofzuigen en dweilen. DUS kon ik ook wel even een was draaien en ophangen. Dus, dus, dus... :-)
Ahum, 's avonds voelde het helemaal niet meer zo goed. En woensdag ook niet. En om heel eerlijk te zijn... vandaag ook nog niet. DUS gisteren en vandaag maar even niks gedaan. DUS toch maar eventjes rustigjes aan doen...

Geen opmerkingen: