donderdag 18 april 2013

Over mandjes en plantjes.....

Mijn schoonzus Karin vroeg me of ik een scrap wilde maken van haar mand. Een mand?? Ja, een mand! Het was de mand die vroeger bij haar thuis stond. Nu staat hij bij haarzelf thuis en zit er speelgoed in voor de kleinkinderen. Het ding begint echter zo langzamerhand een beetje te slijten. Zelf heeft ze er allerlei herinneringen aan. Nou ja, lees het verhaaltje maar op de scrap. Altijd leuk, zo'n tripje naar memoryland! :-) Ook leuk voor de kleinkinderen om later nog eens terug te lezen!

Ik ben weer een stapje verder met onze 25-jarig huwelijksviering! De datum voor Mariska's en mijn gezichtsbehandeling en mijn pedicure-sessie staat officieel vast! Ook hebben we een fotografe! Da's Manon van mijn koor. Ze maakt de prachtigste foto's en is bereid om onze tronies ook op de geheugenkaart vast te leggen! Hartstikke fijn, Manon! :-)
Ook onze 5 daagse trip naar Dublin is geboekt! Deze keer lekker een extra dagje zowat we op ons gemakje naar de 'perfecte' feestjurken kunnen zoeken. Want die jurken moeten natuurlijk wel onze 'personalities matchen', zoals je tegenwoordig te pas en te onpas op tv hoort zeggen. ;-) Bla, bla, bla! Flauwe kul altijd weer. :-P
Maar goed, we gaan ervoor. En we hebben er zin in! Het duurt alleen nog zo lang, pas in Juni!

Gisteren ben ik met Sylvia naar de Driesprong geweest. Eindelijk de goeie kleur violen kunnen vinden! (paars met lila). Gelijk maar even wat van meegenomen. Plus een mooie grote nieuwe Rozemarijn. Dat kruidje gebruik ik nogal vaak in de keuken. Lekker met knoflook en citroen op gebakken aardappelen of vis of vlees!
Gistermiddag op ziekenbezoek geweest bij mijn zus thuis. Mijn zus is nu weer opgeknapt van de griep, maar Roxanne is afgelopen maandag aan haar voet geopereerd. Ze had een tumor die weggehaald moest worden. Zij en de kinderen zijn nu voorlopig bij mijn zus aan het logeren, zolang ze met haar pootje omhoog moet zitten. De operatie zelf was haar meegevallen, alleen de napijn viel een tikkie tegen. Komt ook wel weer goed. :-)

Geen opmerkingen: