zondag 26 mei 2013

Inspirited en Enjoy's kooruitje.....


Wat een drukke, maar ook gezellige dag heb ik achter de rug! Eerst 's middags naar de optredens in het stadshart geweest. Elk koor liet zich van hun beste musicalkant horen. Inspirited kreeg tijdens hun optreden in de Passage nog 'visite' van een toeschouwster. Die kwam er gewoon tussen staan om te kijken wat er nou allemaal aan de hand was. Was wel even hilarisch.

Na al die muzikale klanken van 's middags was het tijd voor mijn eigen koor Enjoy om zich te verzamelen bij de bowlingbaan in het Westerpark. Dat was een heeeele tijd geleden voor mij dat ik daar geweest was, zeg. Na het uitzoeken en aantrekken van onze, oh zo modische en professionele, bowlingschoenen zochten we onze 3 banen op. En met de herrie van de discomuziek in onze oren en bijna op de tast onze bowlingballen opzoekend (t'was gigadonker, wel met discolampjes) zijn we begonnen.  Let the games begin!
We waren er al snel achter dat onze baan een afwijking naar links dan wel naar rechts moest hebben naar gelang de gooister die aan de beurt was. Ook de aantrekkingskracht van de goten was bijzonder groot, helaas. Menig bal verdween erin. Onze Anne ging voor een STRIKE of een SPARE, maar kwam uit in een SPLIT. Niet dat haar kegels in een split eindigden. Nee, ze gleed zelf in een split onderuit! Aj, pijnlijk!
Na het bowlen was het tijd voor het steengrillen. Tenminste, we dàchten dat we gingen steengrillen. Maar we zaten aan barbequetafels. Huh? Nou ja, ook prima.  Ik heb toch nog wel geSTEENgrilled! Er bleek een kooltje aan mijn spies vastgeplakt te zitten. Gelukkig had ik het snel in de gaten. Stenen liggen zo zwaar op de maag, hè?
Paulien dacht een lekker stukje brood in haar mond te stoppen. Dat bleek een rauw stuk veggieburger te zijn! Daar zat ze 'lekker' op te knagen! :-)
Het was weer een gezellige kooruitje! Hier nog een scrap met een zooi foto's die Carolien gemaakt heeft!


Geen opmerkingen: