maandag 6 januari 2014

Leuk weekendje.....


Zaterdagavond hebben we een topavond gehad in het stadstheater! We hadden kaartjes voor de Top 2000 Live Band. Het gezelschap bestond uit 12 personen, waaronder één zangeres, Erica Greenfield. Wat een strot heeft ze, zeg! Dat er zoveel geluid uit zo'n klein barbielijfje kan komen! :-) De muzikanten waren ook helemaal te gek! Prima solo's gehoord van o.a. de altsaxofonist. We hebben lekker mee kunnen zingen met alle oude hits. Ook 'Mr Blue Sky' en 'Viva La Vida', beide nummers die we ook met het koor zingen, werden ten gehore gebracht. Ik miste eigenlijk alleen een nummertje van U2. Daar zat ik maar op te wachten en dat kwam maar niet. Nou ja, ze kunnen niet alles uitvoeren. Misschien volgend jaar. Ik zorg dat ik er weer bij ben! Dan MET camera, want je mocht gewoon opnames maken!

Gisteren op verjaardagsvisite geweest en chinees gegeten bij (tante) Joke. Die is ook alweer 64 jaar geworden. Bijna met pensioen! Oh oh oh, wat een drukke verjaardag is dat toch altijd. :-) Ik moet altijd zo lachen om hun gekke verhalen. Ze kunnen het daar altijd zo smakelijk vertellen. Je ziet het zo voor je! En ze maken rare dingen mee, hoor! :-)

En nu is het gewone leven ECHT weer begonnen. Jan is weer aan het werk. Mariska is weer naar college. En ik had een kleine huishoudelijke opleving vandaag. De ramen zijn van binnen EN van buiten gezeemd. De gordijnen zijn gewassen. De boodschappen zijn gedaan. Bakken met hyacinten en narcisjes zijn opgemaakt. De lente is binnen! En buiten voelt het ook nog eens als lente aan! Prima toch? :-)




Geen opmerkingen: