maandag 22 december 2014

Workshop West Side Story....


Maandag, 22 december, 00.03 uur... de winter is officieel begonnen! Alleen de herfst heeft het nog niet in de gaten, geloof ik. Wat een storm! Maar de dagen gaan weer lengen en dat kan mij niet snel genoeg gaan...
Zullen we deze winter weer zo heerlijk doorkabbelen naar de lente of gaat het binnenkort los met sneeuw en ijs? Ik kabbel liever dan dat ik krabbel! Al dat gekluun, jakkie.
Het is nu kerstvakantie. Alle clubjes liggen stil. Afgelopen donderdag hebben we met Enjoy nog gezellig samen een kerstontbijtje verorberd. Na afloop van het ontbijtje hebben we ons wel weer even gewaagd aan ons kerstrepertoire. Aj, sommige nummers waren wel een tikkie weggezakt. Die moeten wel weer even opgepoetst worden. :-) Ach, zo erg is dat niet. We geven dit jaar toch geen kerstconcert. Op zich vind ik dat toch wel weer jammer. Het heeft toch altijd wel een apart sfeertje. Volgend jaar komt er, dacht ik/hoop ik, WEL een kerstconcert. Anders zakt ons kerstrepertoire nog verder in!
Weet je waar we 29 januari 2015 mee gaan beginnen: een workshop 'West Side Story'! In 8 repetities studeren we een flink aantal nummers in. Iedereen die zingen leuk vindt kan meedoen dus meld je aan. De workshop wordt 29 maart afgesloten met een optreden in de Patio. De kosten voor de workshop zijn 40 euro inclusief muziek. Inschrijven kan via de website of via koorenjoyzoetermeer@gmail.com.

Fijne feestdagen allemaal!


Geen opmerkingen: