donderdag 7 mei 2015

Theater....


Gisteravond was het tijd voor onze laatste theatervoorstelling van dit seizoen: A Queen tribute door de Bohemian Rhapsody Band uit Engeland. Het was wel duidelijk wat de gemiddelde leeftijd van het publiek was: 50 plus! Onze generatie! In de hal werd ik op mijn schouder getikt door Rob en Paulien die er ook bleken te zijn met hun kinderen. Het was op zich een leuke show. De elfkoppige formatie bracht het vol enthousiasme. Alleen sommige vrouwenstemmen kwamen niet echt goed bij mij binnen. Beetje schel. Ze hadden soms moeite om boven de muziek uit te komen. De muziek was overigens prima. Een stoer wijf op de drums, een knul (met pruik???, ik weet het niet zeker, maar ik zat er maar naar te kijken) op de gewone gitaar, een andere knul op basgitaar en een toetsenist. De gitaristen gaven trouwens nog een prima solo weg. Dat had wel wat langer mogen duren voor mij. Enorm veel Queen hits kwamen voorbij, waarvan ikzelf  'Barcelona', 'Bohemian Rhapsody' en 'The Show Must Go On' de beste uitvoeringen vond. Op zich een leuke avond, maar de Top2000Live is toch van betere kwaliteit....

En vanmorgen om 9 uur zat ik al achter de computer om weer nieuwe kaarten voor het nieuwe theaterseizoen te bestellen. En omdat ik géén 'vriendje van het theater'  was geworden, verwachtte ik alleen nog kaarten achterin de zaal of op het balkon te kunnen krijgen. Nou zeg, dat viel reuze mee! Ik heb gewoon kaarten kunnen bemachtigen op plekken waar ik normaal ook zit. Pffff, opluchting.
Maar misschien is dat omdat het nog vakantie is en er een hoop mensen niet in de gelegenheid zijn om te bestellen? Ik weet ut nie.
Laat het nieuwe seizoen maar beginnen. Ik heb er weer zin in!

Geen opmerkingen: