dinsdag 22 december 2015

Over Kerstgala's en verjaardagen....



Na een beetje paniekerig begin van de avond (al mijn jurken bleken te groot en het overhemd van Alex hing nog in Den Haag, dus hup, even als een speer op en neer) gingen we (ik in mijn oude zooitje) naar het Kerstbal. Altijd weer leuk, zo'n dansavond in kerstsfeer. De muziek werd verzorgd door DJ Arthuro. Een kok van Esquadraat flanste allerlei feestelijke hapjes in elkaar. Er kon gedanst worden! En dat hebben we dan ook gedaan. Maar toch komen Jan en ik dan niet veel verder dan de basispasjes. Omdat het zo druk op de vloer is. Ach, maar ook de basisstapjes zijn leuk. Dansen überhaupt is leuk.
Ik heb nog een goeie daad verricht door subtiel een vrouw te wijzen op haar tot op de bilnaad opgekropen voering van haar feestjurk. Zo bleef verdere blamage haar bespaard. :-) En het rare is dat je haar dan de rest van de avond in de gaten houdt of het niet weer gebeurd. Raar, natuurlijk, want ze kijkt in het vervolg wel uit.
Er waren nog twee intermezzo's waarin een dansdemonstratie werd gegeven. Altijd leuk om te zien hoe het ECHT moet! :-P
Jan heeft met zijn dochter en ik heb met mijn schoonzoon gedanst! We zijn het er unaniem over eens dat ik zwaarder in de bochten lig. Tsss. :-) De avond is omgevlogen!
Hier volgt nog een fotoslideshow met aan het einde wat filmpjes van ons gestumper....;-)



Zondag hebben we Alex en Mariska teruggebracht naar Den Haag. Daar een kopje thee gedronken met taart. Alex is namelijk ook nog jarig geweest! Het is niet normaal hoeveel jarigen we hebben in december! Na afloop zijn we weer doorgereden naar Joséphine's verjaardag. Zij was inmiddels 7 geworden. Ook al een hele jongedame. Je ziet ze gewoon ouder en wijzer worden. Ze was blij maar haar Winx kaart. "Ahhh, ik heb vleugels!" riep ze uit. :-)

Geen opmerkingen: