zaterdag 16 juli 2016

Benidorm bastards?

Donderdag heb ik, samen met mijn zus ( die toch alleen maar in spanning zat te wachten op de geboorte van haar kleindochter die er inmiddels nog niet is!), mijn moeder en haar vriend naar Rotterdam Airport gebracht voor hun vlucht naar Alicante. Zij zitten nu in Benidorm. Ik weet precies wààr want ik heb even op streetview gekeken. Wat is dat toch handig. Ook kwam ik een aantal live webcams tegen. Twee daarvan hingen vlakbij hun hotel. Leuk, toch? Kunnen ze naar ons zwaaien.... Maar ja, hoe laat je dat weten aan ze. Ja, via facebook. Mijn zus en ik en mijn moeder hebben zo'n groepje voor berichtjes. Heel handig. Maar al wie er zich meldde...geen moeder! Intussen had ik al allemaal links opgestuurd, ook van die webcams. Ook waar de camera zich bevond, welke kant ze op moesten kijken, waar ze moesten gaan staan. Soms kwam er een berichtje van haar: Heb net twee berichtjes gestuurd maar krijg een bericht dat het niet doorgestuurd wordt i.v.m. iets van het internet het staat in het engels.
Daarna was het weer stil... We hadden het idee dat zij niet kon zien wat wij schreven. Maar een emailtje erachter aan gestuurd over die webcams en nog meer informatie. Tot ineens weer een berichtje:  we gaan nu koffie drinken op de boulevard. Ik hoop dat de ipad het dalijk beter doet en dat ik kan terugscrollen.
Oh mooi, ze gaan de boulevard op. Snel geschreven dat ze linksaf moesten gaan en ter hoogte van cafetaria Roman moesten zwaaien. En mijn zus (die inmiddels ook de beelden van de webcam op had staan) en ik zaten te wachten en te wachten. Onderling hadden we de grootste lol over wie we allemaal langs zagen lopen. Maar geen moeders die langs liepen. Ja, andersmans moeders en vaders. Die stonden netjes in beeld te zwaaien of maakten uit gekkigheid een dansje met elkaar. Of van die Benidorm Bastards in hun invalidekarretjes die aan alle kanten voorbij flitsten. Maar die van ons... Nee, hoor! In geen velden of wegen te bekennen!
Later hoorden we dat ze in de kamer slecht internet heeft, maar beneden in de hal wat beter. Maar daar zat ze zo ongezellig. Nou ja, ze moeten zichzelf daar maar zien te vermaken. Misschien dat we nog een afspraak kunnen maken wanneer ze precies daar zullen zwaaien. Intussen zet ik Mango maar op wacht bij de computer. Kan zij in de gaten houden of ze langs paraderen! ;-)



Toch nog gelukt: Groetjes uit Benidorm!


Geen opmerkingen: