dinsdag 18 april 2017

Paasbrunch....


De paasdagen komen en de paasdagen gaan. Ook weer gebeurd. Wat ik met kerst met de merengue had, had Mariska nu met haar sinaasappelmousse vulling voor de paastaart: ut werd niet stijf! De agar agar, dat ik uit Engeland mee had genomen, werkte niet. Dus is ze weer opnieuw begonnen, nu met gewone gelatine. Hè, hè, uiteindelijk werkte het! En hij was lekker, die chocolade/sinaasappel taart. Smul. Er is nog een stukje over, dus daar zet ik dalijk mijn tanden in. Niet goed, want morgen moet ik mijn bloedsuikergehalte na laten kijken. Ik weet nu het resultaa(r)t al, hihihi.
Pasen was weer gezellig. De verstopte eitjes zijn weer gevonden. De magen zijn weer gevuld. 
Maar goed dat ik vanmorgen naar de zumba ben geweest. Misschien is de schade nu minder erg als ik morgen gewogen wordt. Alle beetjes helpen, nietwaar?
Vanaf volgende week is het voorjaarsvakantie. Alle clubjes liggen stil. Kan ik mooi aan de badkamer beginnen. EN afmaken, dat is mijn doel. Ik maak er maar weer een strak 'to do' lijstje van. Kan ik alles wat ik gedaan heb lekker afvinken. Hou ik van, van afvinken. 
Jeetje, kijk eens naar buiten: het hagelt flink! Lekkere lente... Wordt tijd voor een beetje warmte.
Had ik al vermeld dat de vakantie geboekt is? We gaan een rondreis door Andalusië maken! Ik denk wel dat het daar warm genoeg is voor me.... Olé! Tapas! Sangria! Paso Doble! We hebben er zin in!

Geen opmerkingen: