zondag 11 februari 2018

Crazy Pianos

Vrijdagavond...theater. We kwamen al helemaal in de stemming toen we onze stoelen in de zaal opzochten. Er schalden diverse carnavalskrakers uit de geluidsboxen. 'Wij vieren feest en weg met de malaise want het is tijd voor de poooo loooo naiiiii suhhh'. Crazy Pianos. De zingende, swingende, humoristische muzikanten op de drum, saxofoon en twee rode piano's maakten er weer een muzikaal feestje van! Gelijk bij het eerste nummer werd er al geklapt, meegezongen en gingen de voetjes van de vloer. Ze weten wel hoe ze de zaal mee kunnen krijgen. Zelfs een polonaise over het podium mocht niet ontbreken. En wat een geweldige solo van de saxofonist tijdens het nummer 'Baker Street'. Wat een leuke en lange (het duurde tot 23.15!) avond was het! Kortom: gezellig! Volgende keer gaan we weer.

Er zit een nieuwe 500 GB SSD kaart in deze computer. Fijn, hoor. Ik heb weer lucht! De oude van 4 jaar terug zat behoorlijk vol. Laat Alex nou net nog een nieuwe hebben liggen....;-) Die hebben we nu overgenomen. Hij blij, ik blij. Ik was bang dat ik alles weer overnieuw zou moeten installeren. En da's best veel werk. Al die filters en hulpprogrammaatjes van Paint Shop Pro en Photoshop en zo. Maar nee, hoor, hoefde gelukkig niet. Binnen een poep en een scheet had Alex de ene schijf naar de nieuwe gecloned. Zo kan ik weer eventjes voort. Want ja, ik had beloofd de eerstvolgende 5 jaar niet te piepen voor een nieuwe computer. Nog een jaar mijn mond dichthouden dus..... :-P


Geen opmerkingen: