zaterdag 24 september 2011

Verjaardag, Zon, Scratch.....


credits: kit...Boys Only by Fanette

Vanochtend zijn we naar Maarssen gesukkeldraft, (Jan reed, GAAP), want daar vierde neefje Marnix zijn 2e verjaardag. Goh, wat gaat dat toch allemaal snel. Nicht Nathalie is zwanger van nummertje 2 en haar buik groeit ineens ook tegen de klippen op. In december zal het kindje zich aankondigen. Ben benieuwd wat het wordt! Hoewel ik wel al een vermoeden heb....:-)

Teruggekomen in Zoetermeer, (en jemig wat een drukte overal nu de A12 richting Den Haag dit weekend is afgesloten), was ik eigenlijk van plan de auto te gaan wassen. Die ziet er niet uit. Welig tierend mos rond de raamposten, duivenstront op de ramen, om over het dak maar te zwijgen. Maar ja, het heeft geen nut om de emmers tevoorschijn te halen. Hij staat dagelijks onder een boom. Als ik hem vandaag was, dan ziet hij er morgen weer hetzelfde uit. Ik wacht wel op een fikse regenbui. Daar knapt ie ook wel weer wat van op. :-P
In plaats ervan heb ik de tuin aangeveegd en heb lekker in het zonnetje gezeten met een boek. De kamperfoelies bloeien beiden voor een tweede keer, dus ik heb een paar takjes naar binnen gehaald voor de geur. Heerlijk!

Bij de post zat een aanmeldingskaart voor de scratchdagen in Leiden voor 2012. En wat blijkt: we zingen 6 nieuwe nummers! Jippie! Waaronder drie nummers uit de Lion King, één nummer uit Aida, eentje uit Hairspray en nog één voor mij totaal onbekend zweeds nummer. Heb er net naar geluisterd op You Tube en ik ben diep onder de indruk! Heel mooi! Ik hoop alleen niet dat wij dat ook in het zweeds moeten gaan zingen!
En dames van de scratch.... gaan we er weer voor???

Geen opmerkingen: