vrijdag 23 september 2011

Over kadootjes en visite....


credits hier

Wat een schitterend weer! En wat ruikt het lekker op deze eerste en meteen ook zo zonnige herfstdag! Zouden we dan ECHT een mooie nazomer krijgen???
Ik kom net terug uit het stadshart waar ik alvast een 'kadootje' voor Jan's verjaardag heb gekocht. Hij is pas op 2 oktober jarig, maar toch moest ik al snel zijn met de aankoop. Op is op, vol is vol. Ik kan hier natuurlijk niet vertellen WAT ik heb gekocht, maar zelf vind ik het hartstikke leuk. :-) ( Suzanne, jij zou het kunnen raden!) :-))
T'is toch elk jaar weer moeilijk om iets te verzinnen voor iemand die geen echte hobbies heeft, kleding genoeg in de kast heeft hangen die hij toch niet draagt, boeken- en kadobonnen die hij ooit kreeg niet inwisselt maar er stapeltjes van maakt, enveloppen met gegeven geld ook op een stapeltje laat liggen. Tja, wat moet je dan? Is toch doodzonde? Het enige wat niet op stapeltjes wordt gelegd zijn snoeperijen. Dus familie, dat staat uitsluitend op zijn lijstje: dubbelzoute drop, borrelnoten, tumtum, gevuld speculaas, chocolade (alle kleuren), om maar iets te noemen....

Woensdag was het theekransje bij mij. En wie kwamen onverwachts ook een bakkie drinken? Neef Thierry en z'n vriendin Jessica! Ze hebben deze week nog vakantie, volgende week gaan ze alletwee weer aan de slag. Maar hartstikke leuk dat ze aan kwamen waaien! :-)

Gisterochtend ben ik weer naar het koor geweest. We zijn al een paar weken bezig aan 'Het Dorp' van Wim Zonneveld. Is verrekte moeilijk, kwa ritme. Maar het refrein....wow, ik krijg er kippenvel van, zo mooi! Dat wordt uiteindelijk wel wat!
Gistermiddag ben ik samen met mijn moeder naar mijn tante in Zevenhuizen geweest. Zij heeft een inpandig balkon. Daar hebben we zelfs nog lekker in het zonnetje kunnen zitten! Aj, ze had weer gevuld speculaas gebakken. Lekker! Nou ja, vanavond maar weer Zumba'en! Zullen vanavond de skippyballen tevoorschijn gehaald worden?? We wachten af! :-)

Geen opmerkingen: