vrijdag 16 november 2007

Inspirited bestaat 20 jaar!


credits hier


credits hier

Het is alweer 20 jaar geleden dat het koor 'Inspirited' werd opgericht. En dus is het feest! Dat vieren ze morgen 17 november met een jubileumconcert 'True Colours' genaamd, waarin veel nieuwe nummers ten gehore worden gebracht. 's Middags is er voor de oud-leden (waaronder ik dus) een reünie. Gezellig! Gregor Bak, onze eerste dirigent, komt dan ook langs. Het is de bedoeling dat de oudleden ook meezingen met twee 'gouwe ouwen', te weten 'Lean on me' en 'We all stand together'. Dat wordt dus nog wel eventjes oefenen. Ben benieuwd of we de nummers weer zo wegzingen. Ik denk het eigenlijk wel. Ze zaten er zo ingestampt! Ik heb er wel zin in....:-)
Ben ook zo benieuwd of het druk wordt kwa publiek. De afgelopen dagen hebben mensen bij ons kaartjes kunnen bestellen in de voorverkoop. Maar ik heb geen idee hoeveel kaarten er verkocht zijn door de leden van Inspirited zelf. Ikzelf hoop dat het lekker vol zit.
In ieder geval zit er publiek uit het buitenland. Elizabeth, een kennis uit Dundee,Schotland, logeert samen met een drie andere vrienden van nederlandse les, in een hotel in DenHaag. ZIJ komt in ieder geval wel naar het concert, de rest gaat voetbal kijken in een engelse pub. Kan toch allemaal maar niet! Wie stelt nou voetbal boven een avondje muziek???

Zondagmiddag komt dat schotse clubje bij ons op bezoek om hun nederlands te oefenen. Elizabeth is een aloude kennis van Jan's familie. Dus mijn schoonfamilie komt ook langs. Totaal zijn we dan met 13 personen. De vrienden van Elizabeth wilden nu wel eens weten wat dat voor een familie is, waar zij het zo vaak over heeft.:) 's Avonds vliegen ze weer terug naar Schotland, maar niet voor ik hun gevoederd heb met "hollandse" etenswaren. Stroopwafels, speculaasjes...En ik maak soep. Een GROTE pan soep! Geen hollandse, nee, chinese tomatensoep. Weten zij veel...;-)
Het wordt dus een druk weekend. Vanaf maandag ga ik maar eens serieus nadenken over sinterklaasavond. Bedenken welke kadootjes ik voor wie moet kopen....gedichten in elkaar flansen....etc, etc. Ook wel weer leuk.


credits hier


credits hier

Geen opmerkingen: