woensdag 22 augustus 2007

Mysterie opgelost!

 
credits hier

 
credits hier

 
credits hier

Het mysterie is opgelost! De eigenares van de CD met foto's heeft zich gemeld! De dader bleek Suzanne te zijn. :-)
Ik had een tijdje geleden voor haar een CD met de muziek van de musical "Billy Elliot" gebrand. En in ruil bracht zij een "lege" CD mee. Geeft niks, kan gebeuren... Er gebeuren wel vaker rare dingen met CD's. He, Aart?? ;-)
Denk je van mij een prachtige CD te krijgen voor je 50e verjaardag... Krijg je alleen een hoesje!! En toen ik erachter kwam dat de CD nog in onze DVD-speler zat, was jij alweer naar Amerika vertrokken! Maar goed, TGP Post heeft uitkomst gebracht.

Vandaag heb ik me weer overgeleverd aan de kundige handen van Ronald. Dat klinkt frivoler dan het is, hoor! Ronald is namelijk de kapper. De Kinki-kapper. Het zit wel weer erg gewaagd. Het is gedeeltelijk asymmetrisch gekleurd. De ene helft van mijn nu asymmetrisch geknipte ( nee, gehakte) pony is donkerbruin, de andere helft blond-achtig. De bovenkant van mijn haar is ook blond, maar de onderkant is weer donker...Dat is weer eens anders dan een ge-ijkte coupe soleil. :-)
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: