donderdag 9 augustus 2007

Welkom thuis allemaal!

 
Credits hier

 
credits hier

 
credits hier

Zo! De hele familie is weer thuis van vakantie! Mijn zus en zwager zijn er weer vanuit Tjechië. Ze hebben daar zo'n beetje rondgetrokken van pensionnetje naar pensionnetje. Onderweg nog autopech gehad. Maar gelukkig waren ze lid van de ANWB, zodat ze een vervangende auto hebben gekregen. Ze zijn ook nog op visite geweest bij mijn vader, die ook met zijn caravan op de camping in Beroun stond. Inmiddels is ook hij weer thuis. Thierry en Jessica zijn gisteren ook thuisgekomen uit Roemenië. Boekarest schijnt ook zo'n vreselijk drukke stad te zijn! En zij waren daar ook nog eens toen die hittegolf er was! 40 graden is niet echt lekker, dunkt me. Maar goed, iedereen is weer veilig thuis. Ben ik altijd weer blij om. :-)

Inmiddels heb ik weer aardig wat weggescrapt! Op de Scrapbook Flair site zijn er altijd enorm veel challenges gaande. Daar maak ik graag gebruik van. Dat is mijn inspiratie bron! De eerste scrap is voor de "hoedjes" wedstrijd. De tweede voor de "vader en dochters" wedstrijd en de derde voor de "Blauw en Geel" wedstrijd. Die laatste vind ik zelf erg mooi geworden!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: