woensdag 24 september 2008

Internet sores...


credits hier


credits hier

Ik weet niet of we nou zo blij moeten zijn met onze nieuwe internetprovider. Jarenlang hadden we Casema, wat eigenlijk altijd werkte zonder problemen. Maar sinds de Casema is overgenomen door Ziggo is het steeds gelazer. Soms moet ik een paar keer per dag de router resetten, omdat de verbinding verloren gaat. Ook worden er heel wat websites niet geopend. Ook hoogst irritant! De problemen worden veroorzaakt door het in gebruik nemen van een nieuw deel van hun netwerk. Bij de beheerders van sommige websites is dit nieuwe gedeelte nog niet bekend waardoor zij de toegang blokkeren. Lekker dan! Dat soort dingen TEST je toch eerst als Ziggo zijnde?? Maar goed. We kijken het nog even aan. Als het zo blijft stappen we maar eens over op een andere provider. En dan te bedenken dat er pas nog een Zigg(i)o(ot)aan de deur was om te vragen of we niet alles-in-één wilden. NEUHHHH, dat lijkt me geen goed plan! Geen internet is al één ergernis, maar dalijk ook nog zonder tv en telefoon....doe me dat niet aan! ( jeetje, wat klinkt dat dramatisch!) :-))

Ik zie dat het tijd is om de oven aantezetten. Wat eten we vandaag??? Gebakken aardappels uit de oven, tilapiafilet met gebakken uien en een honing-mosterd sausje, geserveerd op een bedje van groene erwten. Ik verheug me er nu al op! :-)
Eet smakelijk allemaal!

1 opmerking:

Jaya zei

You have been awarded!!! check my blog for details!!! Hugs Jaya