maandag 15 september 2008

Van alles wat....


credits hier

Terwijl Jan half in het keukenkastje verscholen zit om de nieuwe vaatwasser aan te sluiten, kan ik mooi even mijn blogje bijwerken. Zaterdagochtend heb ik de vaatwasser besteld en vanochtend werd hij al geleverd. Nou, dat is toch prettig snel, dacht ik zo te weten!
Poeh, we hebben drukke daagjes achter de rug! Zaterdag hadden we een lekker etentje ter ere van de 70e verjaardag van Anneke, mijn vaders vriendin. Dat was in Breda. We waren al eens bij haar thuis geweest, maar deze keer reden we er niet zomaar naar toe. We hebben de hele wijk een paar keer gezien. :-/ Maar ja, uiteindelijk toch haar flat weer gevonden. Daar verzamelde zich het hele gezelschap wat uiteindelijk uit 16 personen bestond. Haar twee dochters met aanhang en/of kinderen, haar zus met haar man, en mijn zus met man en alle kinderen. Mariska was er niet bij, zij wilde geen dansles missen! We hebben gegeten in Buffet-Restaurant Bouvigne. Ze hadden zowel oosterse als westerse gerechten. Erg lekker! Ik vond vooral de japanse saté erg goed. En het nagerechtbuffet natuurlijk! Mjammie! Was erg smakelijk allemaal!

Zondag hebben we tante Netty opgehaald en zijn we naar Utrecht gereden om mijn schoonmoeder een bezoekje te brengen. Beneden in de kantine hebben we op ons gemakje thee gedronken. Het ging goed met mijn schoonmoeder, ze was niet zo nerveus. Haar korte termijn geheugen is gewoon weg. ECHT weg! Ze kreeg een doos bonbons van tante Netty, legde hem in haar rollatormandje, en een paar minuten later wist ze al niet meer hoe ze daar aangekomen was. Toen we kwamen was ze net met haar toetje bezig, maar toen we daarna vroegen wat ze had gegeten, dan weet ze dat ook niet meer. Dat zijn maar een paar voorbeeldjes. Voor de rest gaat het goed. Vrijdag is er een gesprek, dan zal er wel wat meer bekend worden over welke zorg ze nu precies nodig heeft.....
Na afloop zijn we via Nieuwegein en Benschop weer teruggereden naar DenHaag, want het stond helemaal vast op de rondweg Utrecht richting DenHaag. Geen idee wat er aan de hand was....
Daarna nog thee wezen drinken bij mijn eigen moeder.

En vandaag, maandag dus, was het alweer de tweede oefenmiddag voor het Supervoices zangfestijn in oktober. Het ging alweer wat beter dan de eerste keer. We moeten 14 nummers onder de knie krijgen. We moeten weten WAT we moeten zingen en WANNEER we in moeten vallen. Uit het hoofd. Dus dat wordt aanpoten! Donderdag doen we weer een poging. Maar ja, vier vrouwen onder elkaar, kopje thee erbij, bonbonnetjes erbij....gekletst moet er dan ook worden natuurlijk. Dus we hebben heeeel veeeeeel oefenmiddagen nodig! ;-)
Nou, eens kijken of het wil lukken met de vaatwasser....Inmiddels is namelijk de aardlekschakelaar op tilt gesprongen. Zaten we net ineens in het pikkedonker! Gelukkig kon ik wel verder typen, want deze laptop schakelde gelijk over op de accu. Mariska kwam ook al naar beneden zakken om te kijken wat er aan de hand was. :-) Inmiddels is het licht weer aan, maar nu ligt het internet er weer uit...dus maar weer even de router resetten. :-/
Dus als dit stukje dalijk geupload is, dan zijn we weer in de lucht!

1 opmerking:

Jobove - Reus zei

Always it is a happiness to enter your blog and to throw a glimpse
A strong embrace of your friend of Reus Catalonia