maandag 27 oktober 2008

Even een dagje niksen!


credits hier


credits hier

Heerlijk! Even een dagje lekker aanmodderen. Niet opgetut, niks aan mijn haar gedaan, brilletje op. Ik zie er niet uit, maar dat kan me niks schelen. Lekker ff niks. Doe natuurlijk wel wat. Maar niks MOET!
Ik heb net even een scrap gemaakt van wat foto's van Mariska's verjaardag. De jongedame is nu volwassen, 18 jaar. Samen met ons heeft ze via het internet een digiD code aangevraagd bij de belastingdienst, de zorgtoelage aangevraagd en ook nog de tegemoetkoming scholierentoelage. Dat hoort er allemaal bij, bij het volwassen worden. Dat soort dingen moet ze ook leren.
Op school is ze nu ook zelf bevoegd om haar rapporten en absentie- en verlofbriefjes te ondertekenen. Ik ga ervan uit dat ze er geen misbruik van maakt. Dat vertrouwen heeft ze van ons.
Maar wat gaat de tijd snel! 18 jaar is ze al weer! Waar is toch die baby van 5010 gram, die na 41 uur eindelijk d.m.v. een keizersnede eruit is gehaald na een zwangerschap van 42 weken? Goh, als ik daar nog aan denk....:-D
De zwangerschap van mijn nichtje Roxanne verloopt voorspoedig. Ze is echt heel mooi zwanger, al vindt ze zelf van niet. Een prachtig strakke buik. Ze gaat een spannende tijd tegemoet. Donderdag t/m zondag loopt ze modeshows op de 'Jonge Ouders' beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Lijkt me hartstikke leuk! En er is ook zicht op een leuke flat voor haar en de baby hier in Zoetermeer. Vandaag hoort ze of ze de flat krijgt of niet. Ik hoop het voor haar.
En heeft iemand gisteren de uitslag gezien van de "Joseph Show"?
Ik ben zo blij dat Freek heeft gewonnen! John was ook goed, vooral met zachtjes zingen. Maar als hij hard zingt dan begint zijn stem te irriteren bij me. Komt niet lekker binnen bij me :-)
Ik heb al kaarten voor "Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat' in huis. Da's pas in april volgend jaar. Duurt nog ff. En nu maar hopen dat dan echt Freek zingt en niet een of andere stand-in. We wachten geduldig af.....

1 opmerking:

Suzanne zei

Congratulations with Mariska's adulthood!! Time certainly flies but what a lovely daughter you have!
.....and of course I am glad that Freek won!!!!
suzannex