dinsdag 7 oktober 2008

Toch nog een leuke avond!



Het ging even anders dan ik gedacht had... Jan en Mariska zouden naar de musical Fame gaan, en ik zou naar een informatieavond van haar school gaan. Maar Mariska was vandaag ziek, hoofdpijn, snotteren, een en al ellende. Ze dacht er nog wel over om met een arsenaal aan paracetamollen in haar maag de voorstelling te bezoeken, dus ok.
Maar Jan kwam thuis van zijn werk en zei dat ie niet echt zin had in een avondje theater, en of ik wilde ruilen.... Uh, jaaaa, wilde ik wel! Liever naar Fame dan naar school! Maar Mariska zag het toch op het allerlaatste moment niet zitten, dus is Jan toch maar mee gegaan. We hadden de kaarten al in huis, dus vandaar.
Fame...tja, wat zal ik ervan zeggen. Druk, HARD, vooral HARD!, maar wel leuk gedaan.
Ik heb me niet verveeld. Er ging een golf van teleurstelling door het jeugdige deel van het publiek toen Jim Bakker ziek bleek te zijn. Kwamen de bakvisjes voor niks! :-) Het meisje dat de rol van Sarina speelde, had de mooiste stem. De rest klonk nogal schel of onverstaanbaar. Jammer is dat toch. Elke week hamert Willem Nijholt er in de zoektochtshow naar Joseph weer op: ARTICULEEEEEREN!! Oh, zo belangrijk!
Maar goed, wie ben ik...Ik heb er ook de ballen verstand van, hoor :-))
Eerst maar eens afwachten hoe wij, het 5 persoons zangkloentje, het er afbrengen aanstaande zaterdag in Rotterdam bij de Supervoices. Daar zingen we tesamen met zo'n 2000 andere zangers en zangeressen 14 nummers. We HEBBEN goed en veel geoefend. Er ZITTEN nog wat haakjes en zeker hier en daar nog wat oogjes aan. Maar toch....ik denk dat het wel goed komt! We zullen in ieder geval een hoop lol hebben!

Geen opmerkingen: