zaterdag 10 juli 2010

Ik vier feest, dus weg met de malaise!


credits hier

Wat een schitterend weer gister op mijn verjaardag! T'was warm, maar nog niet zo uitputtend heet dat je je ene voet niet voor de andere kunt krijgen. Dat komt pas als het meerdere dagen zo heet blijft. Dan sleep je je voort door't leven.
Maar gisteren hebben we lekker in de tuin kunnen zitten. Ik heb gelukkig behoorlijk wat natuurlijke schaduw door de Magnolia. En ik had een extra parasol geleend. Maar ja, ik had geen standaard. Dus werd ie in een grote plantenbak geplant en die verhuisde door de tuin heen. Ook weer opgelost!
Een grote kan met water en ijsblokjes op tafel scheelde ook een hoop geloop. De meeste mensen wilden toch water. En de sinaasappel- en de aardbeien yoghurttaarten gingen er ook in als koek. Lekker fris op zulke warme dagen! Ja, ik vond het een relaxte dag. De eerste visite kwam om 12 uur en de laatsten gingen tegen 23.00 weg.
's Avonds in de tuin was nog veel lekkerder. Precies de goede temperatuur!
Ik ben weer verwend met allerlei leuke kado's en bossen bloemen. Mensen, bedankt allemaal! :-) Ik voelde me echt jarig. Poeh, alweer 48! Op naar de 50. Maar ik denk dat ik dat jaar maar onderduik.....:-/

Geen opmerkingen: