dinsdag 3 juli 2012

Over ditjes, datjes en wratjes.....



Nicht Roxanne had op facebook een aantal foto's geplaatst van afgelopen zondagmiddag, de verjaardagsviering van de nu 2-jarige Géneviève. En bovenstaande foto zat daar tussen. Zo schattig! Joséphine, samen met haar vriendinnetje Viviënne, Viviënne's broertje, en Géneviève. Jemig, wat zien mijn kleine achternichtjes er exotisch uit, hè? Kan ook niet anders met hun portugese bloed! Maar ik vond de foto zo leuk, dat ik hem maar gelijk gescrapt heb.

Vanmorgen hadden we de laatste Zumba les van dit seizoen. Ik zal het de komende weken missen. Daar gaat mijn uithoudingsvermogen, daar gaat mijn slanke (maar niet heus) lijn! Ik heb wel een hoop nummers van de playlist van Saray overgenomen, dus ik KAN thuis ook de dansjes doen! Kan! Het plan is om dat ook echt te gaan doen.....

Na de Zumba snel weer naar huis, snel onder de douche, want ik had een afspraak staan bij de assistente van de dokter. Zij heeft zo ongeveer 30 wratjes aangestipt met vloeibare stikstof. Dat had ik een jaar of 5 a 6 ook al eens laten doen, maar die krengen komen steeds terug. Blijkt een virus te zijn. Ik had er de laatste tijd zo de balen van. Ze zaten vooral rond mijn hals, waar mijn kettingen altijd hangen. Dan bleef er wel eens een schakeltje hangen en dat irriteerde dan weer. Ook langs de randen van mijn BH's zaten er tig. Dat schuurde ook zo. Weg ermee! Ze is een half uur bezig geweest. Het aanstippen vind ik niet erg. Je voelt het wel, maar echt pijn doet het niet. Maar de uren erna! Alle heilige kanunniken op een stokje....Jemig, wat brandde het! Kanonnen! Maar ook dat is inmiddels al weer weggetrokken tot een aanvaardbaar broeiniveau. De plekjes zijn nu nog rood, er zitten blaren op de wat grotere fibroompjes, maar dat mag de pret niet drukken.
Komt wel goed. Trekt wel bij. Liefst voor mijn aanstaande verjaardag. Maar zelfs dat maakt me niet zoveel uit. Hè, vijftig jaar worden is zo slecht nog niet! Ut kan je allemaal stukken minder schelen! :-)

Geen opmerkingen: