dinsdag 11 september 2012

Mag ik een teiltje?


credits:
tubes...Kahlan
swirls....Lynette
dots...NBF
font...Mugnuts

Jeetje, is het alweer een week geleden dat ik hier op mijn blog ben geweest? Ik loop dus een beetje achter! En ik loop nog steeds een beetje mank! Inmiddels heb ik een afspraak gemaakt met een podotherapeut waar ik 'al' na twee weken terecht kan. Dat wordt dus nog even doorstrompelen. Ik kijk echt uit naar die afspraak. Kan hij gelijk kijken wat er verder niet goed is met mijn poezelige voetjes. Hup, een paar steunzolen ofzo en ik verwacht weer te lopen als een neus die verkouden is.
Maar goed dat Jan en ik op het moment niet op vakantie zijn. (Was wel ooit het plan).
Ik kan nu toch niet zo goed uit de voeten. En ook maar goed dat ik Dublin nog niet had geboekt voor oktober/november. Dat had al helemaaaaal niet gegaan! :-/
Afgelopen zondag hebben we (mijn familie) wilde plannen zitten maken om ergens in de winter een weekje met z'n allen naar Portugal te gaan. Ben benieuwd of het doorgaat. Eerst moeten alle neuzen maar eens dezelfde kant uit te komen staan wat betreft het hoe, het wanneer, en het precieze waar. :-) In de gauwigheid kwamen nogal wat verschillende bestemmingen langs: Portugal, CuraƧao, Duitsland (verschillende gebieden), Aruba.

Zondagnacht werd ik me toch ineens ziek, zeg! Misselijk, hoofdpijn, overgeven, warm dan weer koud, de hele reut. Maandag heb ik de hele dag op de bank gehangen. Met een maag die als een klomp aanvoelde. De hele dag geleefd op 3 kopjes thee en een banaan. Voelde allemaal niet zo lekker. Vandaag gaat het al iets beter. Nog heel rustig aan gedaan met eten. Want morgen MOET ik beter zijn. Dan heb ik namelijk een High Tea! En ik wil wel zoveel mogelijk proeven! Als dat maar goed gaat.....

Geen opmerkingen: