woensdag 21 augustus 2013

Over pony's en pindakaas

credits:
paper...RDH/Irene Alexeeva
tube....Kahlan
birds....Josie
 
Aan niets heb ik zo'n hekel als aan een te zware pony die in mijn ogen hangt te bungelen. En dan hoeft ie nog niet eens IN mijn ogen te hangen...ik voel het al als hij nog onderweg naar beneden is en mijn wenkbrauwen bereikt. Eigenlijk de hoogste tijd voor de kapper dus. Maar dat wil ik niet. Ik wil mijn haar juist weer laten groeien zodat ik het ombre kan verven net als Mariska. Dus moet ik zelf maatregelen nemen. Ik knip mijn eigen pony wel. Althans knippen... ik wilde het uitdunnen. Ik heb dus een uitdunschaar aangeschaft. Op het internet ( ik kwam steeds op hondentrim- en dierbenodigdhedensites terecht!) had ik al zo'n beetje gekeken hoe ik het zou moeten doen. Ik ben dus net aan het knippen geweest. Het eerste knipje was nog wat onwennig. Een klein miniem knipje in een klein plukje. Eerst maar eens even het effect bekijken, nietwaar? Nou, daar kwam dus niet veel vanaf. Een ietwat groter plukje gepakt... hmm, nog niet echt veel effect! Dat moet dus drastischer! Hop, grotere pluk, KNIP, hatsjiekidee! Shittttt, jeee, wat een hoop haar kwam er ineens vanaf! Echt een berg! En wat eraf is, kun je niet meer bijpunten! Nou, ut moet maar! Mijn vachtje is weer een stuk lichter. Jammer dat ik al klaar ben..... Ik heb nog steeds zin om te knippen....Kiwi! Cloris! Waar zijn jullie?? ;-)

Pindakaas/Banaan/Nutella ijs was minder lekker dan gedacht. Jammer. Volgende keer laat ik de pindakaas achterwege.

Geen opmerkingen: