zondag 25 mei 2014

Over kooruitjes, jubileumnummers en West Side Stories...

En weer is er een week voorbij. Ligt het nu aan mij of gaat de tijd echt veel sneller dan vroeger? Of word ik gewoon steeds langzamer? ;-)
Vorige week zondag was het tijd voor ons jaarlijkse Enjoy uitje. Deze keer gingen we met z'n allen naar Bagel & Beans. Daar hebben we genoten van heerlijke lunch- en tapasgerechtjes. Alles op natuurlijke basis! Aangezien alle tafels al voor ons gedekt stonden hebben we, ondanks het prachtige weer, dus grotendeels binnen gezeten. Ik had het zo warmmmm. En ik kreeg het ook steeds warmer. Opvliegers?? Misschien ook doordat het geluid van zoveel kakelende dames geen kant op kon. Druk aan mijn hoofd, zeg!
We hadden beloofd om voor het personeel nog een nummer te zingen en dat hebben we dan ook gedaan. " Love of my life" van Queen. Ze waren danig onder de indruk en ontroerd hoorden we later. Leuk! Daarna hebben we nog wel lekker buiten op het terras kunnen zitten met een sapje. Ik kwam gelijk weer een beetje bij!

In oktober bestaat Enjoy 25 jaar. Samen met Marianne ben ik bezig met een soort fotoboek/tijdschrift van die jaren te maken in Jilster. (Meer informatie daarover volgt nog) Van de niet-digitale foto jaren bestaan er gelukkig wat fotoalbums. Daaruit heeft Marianne al heel wat ingescand.  Goh, leuk, om al die oude foto's te zien. Al die nog rimpelvrije jeugdige gezichtjes, de diverse dirigenten die we gehad hebben en de (soms best speciale) optredens... Maar wie weet hebben de leden thuis in de la ook nog wel leuke foto's liggen? Zet je naam op de achterkant en lever ze in. Kunnen wij weer scannen en het overzicht compleet maken! Ook als je een stukje wilt schrijven met leuke herinneringen zou dat natuurlijk meegenomen zijn! Maar er is een hoop werk aan de winkel, dus. Foto's verzamelen, inscannen, layouts maken, verhaaltjes erbij maken... Ik moet behoorlijk anders denken, trouwens. Ik ben gewend om layouts in het vierkant te maken. Nu moet dat in A4 formaat. Is toch heel anders. Ik moet er even in komen....even omdenken!

Verder kregen we weer een uitnodiging om in september te komen zingen bij een scratchdag van Zing je Rijk. Dit jaar staat de musical 'West Side Story'  op het menu. Dat zijn altijd leuke dingen om te doen, dus ik heb me alweer opgegeven!

Geen opmerkingen: