dinsdag 8 september 2015

Let it goooooo....


Nog even een check-up gehad bij de huisarts... Bloedsuikers prima in orde, 2 kilo extra gewichtverlies, bloeddruk 130/95. Iedereen tevreden! Ik kan weer even vooruit.
Met mijn oog gaat het ook goed. Na oranje is hij nu een beetje geel nog. Zie je, alles komt goed!

Gisteren heb ik, samen met mijn zus, onze moeder en Jan de buurman, uitgezwaaid op Rotterdam Airport. Er was nog even geharrewar met het slot op haar koffer. De code kwam niet overeen met wat ze dacht. Dus hij ging wel dicht, maar niet meer open. Tot Jan de buurman een code opperde, en ja, hoor...open. Pffff, opluchting!
Inmiddels zijn ze in het Bio Suites Hotel in Rethymnon gearriveerd. En ja, hoor, ook zij moesten een nacht in een kamer in de kelder doorbrengen! Is dat hun beleid ofzo als je laat aankomt?? Ik maak hier maar even een notitie van. Mochten we er ooit weer heen gaan, dan boek ik het allergoedkoopste 1 kamerappartement. Zeker als je de volgende morgen toch geupgrade wordt naar een duurder tweekamerappartement. Dat risico wil ik voortaan dus wel nemen!
Mijn moeder was ook al weer gevallen, maar heel ernstig was het niet. Een dikke voet. Nou ja, we horen nog wel hoe het verder allemaal gaat lopen. In ieder geval hebben ze toch weer voor drie dagen een auto gehuurd. :-/ Ben er niet blij mee, met die huurauto, maar ik moet dat maar loslaten. Let it gooo, let it gooo. (Frozen)
En wat ik ook moet loslaten ----> Hoe het hier in huis gaat lopen de vijf dagen die ik in Engeland ben. Ik lijk wel niet wijs om te denken dat ze zich hier niet redden zonder mij. :-) Let it goooo, let it goooo. Ik voel me veel te verantwoordelijk voor iedereen om me heen. Weet je wat: Ik trek morgen de deur dicht en laat het achter me. :-)
Maar dat is morgenochtend vroeg. Nu eerst maar eens mijn koffer inpakken. Wat moet er mee, wat moet er mee...?
Het weer wordt beter, maar daarna ook weer slechter. Overdag een graad of 19, maar 's avonds weer frisser. In het weekend regen. Ik ga maar eens een poosje voor mijn kledingkast staan.
Tot binnenkort allemaal! :-)

Geen opmerkingen: