donderdag 8 oktober 2015

Het theater in....Zal de chaos regeren?


Nou zeg, het verkoudheidsvirus heeft me weer danig te pakken gehad. Zaterdag begon het al met keelpijn en zondag, (we waren in Wassenaar waar nichtje Roxanne haar verjaardag vierde), begon mijn neus te lopen. Jemig, wat een mooi weer was het toen nog! We hebben zelfs in de tuin kunnen zitten. In oktober! Lekker, hoor!
Maandag en dinsdag droop het mijn neus uit. Toch nog naar de Zumba geweest, wel onder invloed van een paar paracetamollen. Ook onze dansles kwam ik wel goed door. Inmiddels heb ik wel weer lucht, maar nu barsten er steeds hoestbuien los. Ach, dat gaat wel weer over. Ik hoop een beetje snel want voor morgen staat ons Enjoy optreden tijdens de theatershow van Wim T. Schippers, 'Hoogwater voorheen Laagwater', hier in het stadstheater, op het menu. Absoluut GEEN idee wat ik me erbij voor moet stellen. De afgelopen weken hebben we als koor twee nummers ingestudeerd waarbij het de bedoeling is dat wij als achtergrondkoor meezingen met de acteurs. Maar op welke manier dat gaat gebeuren horen we morgen. Wij zijn daar al vroeg aanwezig om nog even te oefenen. Ook na afloop zingen we nog drie nummers uit ons eigen repertoire in de foyer. Het belooft een ludieke show te worden. Of zoals een personage uit de show al aangeeft: Als gevolg van entropie zal alles wat ooit geordend is uiteindelijk vervallen tot chaos. Nou, we zullen zien of chaos inderdaad de rode draad in het stuk is! :-) Ik heb er zin in! Ben gewoon heel nieuwsgierig en vind het leuk om zoiets een keertje mee te maken. Ondanks dat ik zelf eerder iemand van orde en regelmaat ben!

Bovenstaand een scrap van mijn achternichtjes. Maandag hadden ze een dagje vrij van school en mochten ze met opa en oma een dagje uit naar het Plaswijckpark in Rotterdam. Daar zijn de foto's ook genomen. Maar in mijn scrap zijn ze in een betoverd sprookjesbos. Komen ze daar ook nog eens! Wie wil dat nou niet als kind?

Geen opmerkingen: