maandag 20 mei 2019

Elaine-Mae

En daar is ze dan: Elaine-Mae. Geboren tijdens de halve finale van het Eurovisie Song Festival.
Dat was wel even een druk avondje. Luisteren en kijken naar de liedjes op tv, commentaar leveren via Messenger met mensen die ook aan het kijken waren, Twitter in de gaten houden (ik moet altijd lachen om wat er zoal gezegd wordt), en nieuws over de aanstaande bevalling horen via mijn zus. Een hele spannende avond kan ik je wel vertellen! :-)

Gisteren hebben we haar mogen bewonderen: Elaine-Mae Xaviërra Zephyrine Giselle Siobhàn.
Een schattig klein, 3440 gram wegend, poppedeintje. Wat zet Roxanne toch altijd fraaie exemplaren op de wereld! Alles der op en der an. Het is toch elke keer weer een wonder. Een mooi rond koppie met een enorme bos met zwart haar. Daar kun je toch uren naar kijken? Ze lag heel tevreden slapend op mijn arm. Ze had dan ook net de maaltijd genuttigd. Af en toe smakte ze nog een beetje na. Net alsof ze wilde zeggen: Hè, dat smaakte lekker.
Ze leek totaal niet onder de indruk van de geluiden op de achtergrond; muziek, kinderen, elektronische geluidjes, gepraat. Daar went ze wel aan. Het is nu gewoon een druk gezin.
Als alle kinderen er zijn, dan zijn ze met z'n zevenen! Ik hoop dat Roxanne, zeker nu ze net bevallen is, haar tijd kan nemen om tussendoor wat te rusten.
Ik ben in ieder geval blij dat ik de baby nog even heb kunnen zien en dat ik de kraammand met kadootjes nog heb kunnen geven, voor ik naar Spanje ga.
Ik ga maar eens inpakken.....Adios!

Geen opmerkingen: