vrijdag 3 mei 2019

Vol verwachting klopt mijn hart....

We wachten allemaal op de komst van baby Yuki. Deze maand gaat ze geboren worden, nicht Roxanne's en Dion's kindje. Ze komt, voor zover ik weet, niet echt Yuki te heten, maar zo wordt ze nu nog wel binnensbuiks genoemd. Ik ben zo benieuwd. Altijd weer leuk zo'n kleintje in de familie. Ik ben er helemaal klaar voor. De traditionele mand met kadootjes staat klaar. Was ook nog even een dingetje; het inpakken der presentjes. Ik had bij TK Maxx prachtig kadopapier gekocht. Was er helemaal weg van. Met een glittertje erin. (Ja, hou ik van.... ) Maar ik had er beter een muur mee kunnen behangen zo dik was het. Plakband bleef niet plakken. Vouwen sprongen er in en gelijk weer uit.. Een draak van een papier! Frustrerend! Maar het ziet er wel leuk uit. Echt meisjesachtig. Dat maakt alles weer goed. Ik hoop dat Yuki nog voor mijn aankomende Spanje-reisje geboren gaat worden. Het zal erom hangen... spannend! Arriba arriba. Ándale, ándale!

Vol verwachting klopt mijn hart, zoals het plaatje al zegt. En hoe vaak mijn hart klopt is ook al geen verrassing meer. Ik krijg er gewoon melding van op de iWatch. Na mijn vraag aan de kinders of zo'n ding nou handig is, werd ik een dag later gelijk van een exemplaar voorzien om het zelf uit te testen. Alex had er nog wel een te leen, blijkt. Dus nu loop ik al bijna een week met zo'n ding om. Ik vind hem best groot, ik vind hem best grof. Ik ben gewoon een klein klokkie gewend. Maar wat is het leuk en wat is het handig! Notificaties komen binnen van email, iMessage, Messenger, WhatsApp en Facebook. (ik pak nu niet meer voor elk wissewasje mijn telefoon of iPadje.) Het weerbericht en de weersverwachting van elke stad kun je zien. Mijn Stocards (klantenkaarten) werken prima in de winkels. En dalijk, als Apple Pay in Nederland uitgerold wordt, wordt het nog gemakkelijker met betalen ook.. Ik heb ook al een keer 'gewalkie talked' met Mariska. Geinig! Ik heb mijn dagelijkse doelen ingesteld kwa beweging. Daar herinnert hij me ook aan. Je kunt leuke achtergrondjes instellen zodat je bij elke outfit een bijpassend schermpje hebt. En oh, Aliexpress staat BOL van de leuke horlogebandjes. Ik ben om, hoor...:-) En eigenlijk verbaast me dat niet. Ik hou gewoon wel van dat soort gadgets. ;-) En nee, nodig is het allemaal niet. Ik weet ut. Maar het is gewoon LEUK!


Geen opmerkingen: