donderdag 31 mei 2007

Hij is er!!

Dinsdagochtend heb ik via een website de nieuwe laptop besteld. Het zou 2 a 3 werkdagen duren voor hij binnen was. Maar woensdag kreeg ik al een sms-je dat hij klaar stond om afgehaald te worden! Supersnel! Gelijk maar even opgehaald in Nootdorp. :-)
En daar zaten we dan gisteravond.....Jan, Mariska en ik....alledrie naast elkaar het ding te installeren en uit te proberen. En alles werkte! ( gelukkig!) En geen dode pixels!
Nu is het zaak om alle programma's/foto's/een gedeelte van mijn muziek/video's etc over te zetten naar dit nieuwste speeltje. Ik ben er al een paar uurtjes mee aan de slag gegaan.
Het netwerk werkt nog niet. Dat is Jan zijn taak. Nu hoop ik maar dat dat geen problemen geeft, aangezien de ene computer Vista heeft, twee andere XP en dan moet er ook nog een laptopje met '98 tussen.....:-/
Moet kunnen! Jawel!

Geen opmerkingen: