dinsdag 22 mei 2007

Pauwenveren!

credits: here
Ik heb deze scrap gemaakt voor een challenge op het forum van DigiScrapCentral. Het duurde wel even voor ik wat inspiratie had.
Ik ben maar gewoon begonnen en al doende kreeg het zijn uiteindelijke vorm. De ene keer neem ik een foto als uitgangspunt, waar ik dan een mooie kit bij uitzoek. De andere keer neem ik juist een mooie kleur achtergrond als uitgangspunt, waar ik dan weer een foto en allerlei elementjes bij uitzoek. Dit is gewoon één foto van een pauw. En met die foto heb ik de gehele layout gemaakt. Kan eigenlijk niet makkelijker, toch? :-) Tja, dat ZOU je denken....Hmmm. Waarom duurde het dan zo lang om het te maken??? Ik zit gewoon in een inspiratie dip! Eens kijken of een lekker kopje thee gaat helpen....
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: