zondag 20 mei 2007

Welkom op mijn weblog!

Hoi allemaal,

Welkom op mijn allereerste weblog! Waarschijnlijk blijft het ook wel bij dit blogje, hoor.
Ik vind dit al heel wat voor mijn doen.:-))
Maar ja, tegenwoordig heeft zowat IEDEREEN een weblog, dus kon ik eigenlijk niet achter blijven!
En stiekem vind ik het ook wel spannend om er eentje te hebben. Ik weet nog niet precies waar ik hem voor ga gebruiken.
Oh, verwacht geen ellenlange verhalen van me. Ook geen levensbeschouwelijke onderwerpen enzo.
Ik denk dat ik hem nog het meest ga gebruiken voor mijn scraps en foto's. Wie weet in de toekomst ook voor het onder de aandacht brengen van mijn zelfontworpen scrapkits en aanverwante artikelen. Puur voor de reclame dus, hihihi.
Maar goed, ik ga eerst maar eens kijken of ik dit stukje uberhaupt geplaatst kan krijgen....

1 opmerking:

Anoniem zei

oh ien, hartstikke gaaf, alleen weet ik nog niet precies wat het inhoudt. Dat ga je me vast en zeker wel vertellen.
Groetjes, je zus