woensdag 23 mei 2007

klussen, verven en scrappen

Goh, wat ben ik vandaag weer creatief bezig, zeg! Vanmiddag hebben mijn zus José en ik bij onze moeder het behang van de slaapkamer muren af staan krabben. We zijn er al eerder mee bezig geweest, maar het was nog niet af. We hebben dus flink ons best gedaan. We hebben natuurlijk ook nog wel even lekker op het balkon, in het zonnetje, een kopje thee gedronken. In ieder geval zijn de muren zo kaal als en biljartbal. De behanger kan komen!
Verder ben ik aan het verven geslagen.... Nee, niet de muren, mijn haar! In feite zit ik hier te typen met een gigantisch handdoek op mijn hoofd. Over een minuut of tien kan ik gaan spoelen. Ik HOOP dan maar dat ik dan niet oranje of groen ben, maar goudblond. Blond Doré staat er op het doosje. Dat klinkt veel mooier! :-)
Onderstaande scrap heb ik ook nog even tussen neus en lippen gemaakt. Leuke foto, he? De drie bruidsjonkertjes Sander, Johan en Thierry. Onze neefjes. Alhoewel...nu zijn het onze NEVEN. Inmiddels wonen ze samen met hun vriendin en eentje, de middelste, gaat in augustus trouwen. In Polen! We gaan er natuurlijk naartoe!
Oh jee, tijd om te spoelen.....! Groetjes!

Posted by Picasa Credits: here

Geen opmerkingen: