donderdag 12 juli 2007

Laatste koorrepetitie....


credits hier

 
credits hier

Voor mij was het vanmorgen de laatste koorrepetitie van dit seizoen. Ik denk dat er al heel wat leden op vakantie zijn, want het was nogal karig bij de middenpartij. Toch lekker gezongen. En nog even chocolaatjes uitgedeeld vanwege mijn verjaardag. De jarige Jet mag dan een koek-lied uit kiezen. De term koek-lied is in het leven geroepen door onze dirigent Maarten. Wat wil je met zoveel vrouwen op het koor...er is zowat elke week wel iemand jarig. En als dat niet het geval is dan staan we gewoon raar te kijken. Huh?? Geen koek bij de koffie?? Niemand jarig geweest??
Maar goed, vandaag mocht ik het koek-lied uit kiezen en dat is "The Impossible Dream" geworden. Ik vind dat zo'n mooi lied. En het zingt ook lekker.

New York gaat al opschieten. Ik heb alle papieren/vouchers/metrokaarten enzo al in huis. Gisteren kreeg ik van Joke nog een zakje met dollars. Hihihi, met recht een "Fistful of Dollars!" Is dat niet een of andere western? Dacht het wel.
Ik zag dat de amerikaanse stuiver zilverkleurig is. Hoe onhandig!!! En ze hebben ook weer het ouderwetse kwartje! Zal ook wel weer even wennen zijn. Ik ben al een beetje aan het bedenken wat ik aan kleding mee moet nemen. Hou ook al het nodige apart. Ik zorg wel dat ik de kleuren een beetje match. Dan hoef ik niet tig paar schoenen en tassen mee te nemen!
Op het moment is het daar prachtig weer. Een graad of 30. Met 's avonds een verkoelend buitje.
Maar goed, dat is maandag pas.

Eerst komt Mariska d'r vriendin Cindy nog een paar daagjes logeren. Die gaan we dalijk van de trein afhalen.

Bovenstaande scraps heb ik tussen neus en lippen nog even gemaakt. Ik weet niet welke er eerst komt te staan, maar de ene, met Mariska in haar badpakje, is voor een challenge op Scrapbook Flair gemaakt.
De andere is een foto van Leah, een nichtje van Sean. Ze heeft weer een gouden beker gewonnen in de solo tot 12-jarigen klasse. Terwijl ze nog maar 7 jaar is. Ik zie haar ooit nog wel eens dansen in een van de shows van Michael Flatley.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: