dinsdag 11 september 2007

Uitmarkt Zoetermeer

 
credits hier

 
credits hier

 
credits hier

 
credits hier

Zaterdag is het weer zover!! Enjoy zingt op de uitmarkt! Komt allen tesamen om dit te aanschouwen. EN om dit te horen natuurlijk. Afgelopen donderdag zijn de koorrepetities weer begonnen. We zijn uiteraard gelijk aan de slag gegaan met de nummers die we tijdens het optreden ten gehore zullen brengen. En dat ging niet eens ZO slecht na zo lange tijd! Welke nummers wij zingen?? Dat zijn: I'll never fall in love again/Memory/The last night of the world/With a song in my heart.
Dat laatste nummer geeft bij mij de meeste problemen. Niet kwa noten, maar kwa tekst. Zeg nou zelf...

Though I know that we meet ev'ry night
and we couldn't have changed since the last time,
to my joy and delight,
it's a new kind of love at first sight.
Though it's you and it's I all the time
ev'ry meeting's a marvelous pastime.
You're increasingly sweet,
so whenever we happened to meet
I greet you ...

En dan nog zo'n couplet:

Oh, the moon's not a moon for a night
and these stars will not twinkle and fade out,
and the words in my ears
will resound for the rest of my years.
In the morning I find with delight
not a note of our music is played out.
It will be just as sweet,
and an air that I'll live to repeat:
I greet you ...

Dat soort teksten krijg ik er moeilijk in, hoor. Nou ja, meestal als ik het eerste woord van de eerste regel hoor, dan loopt de hele zin wel weer....maar toch!
In ieder geval treden we op van 11.00 tot 11.15 op het grote podium op de markt! Komt dat zien, komt dat zien! :-)

Ik heb nog een aantal van de laatste scraps toegevoegd. Niet allemaal, de rest is op de Scrapbook Flair site te zien.
Ik heb vorige week ook nog eerste prijs gewonnen! Dat was met de scrap van de geisha's. Die ene met die regenboog-ogen heb ik ook voor een wedstrijd gemaakt. Zelf vind ik hem heel erg mooi geworden. Ben benieuwd hoever ik daarmee kom....
Posted by Picasa


Verder heb ik nog extra foto's van de trouwerij van Johan en Kasia gekregen van Christien, Karin en Laura. Deze heb ik inmiddels tussen mijn eigen foto's gemoffeld.
Voor wie ze nogmaals wil zien....hier is de link
Van Christien heb ik ook nog allerlei videofilmpjes gehad. Er zitten hele leuke bij! :-) Maar een aantal zijn op zijn kant opgenomen. En dat kijkt niet zo lekker.;-)
Nu HEB ik een programmaatje waarmee ik ze kan draaien (virtual dub), maar dat programma leest geen mov bestanden. Dus moet ik ze eerst weer even omzetten naar mpeg of avi. Heb ik OOK wel een programmaatje voor (WinAVI), maar dat blijkt ineens kuren te hebben. Dus daar moet ik nog even mee stoeien. Als alles lukt plak ik het allemaal aan elkaar en gaat het You Tube op.....

Geen opmerkingen: