donderdag 4 oktober 2007

Gekift en gekonkel...


credits hier


credits hier

T’is weer bal op de ScrapbookFlair site! Er zijn weer hete discussies gaande in het forum.
Elke keer is er wel weer wat anders. De meeste keren gaat het over het stemmen in de wedstrijden. Over hoe oneerlijk dat gaat. Vriendjespolitiek, je kent dat wel.
Ik stem voor jou, stem jij dan voor mij?
De eerste wedstrijd die ik op de site heb gewonnen had nog een onaangenaam staartje. De challenge owner betichtte me ervan (ook in het forum) dat ik waarschijnlijk iedereen ge-mass-maild had om stemmen te vragen, omdat mijn punten pas in de laatste paar dagen omhoog gingen. Ze heeft er geen rekening mee gehouden dat veel mensen nu eenmaal aan het eind van een wedstrijd pas gaan stemmen. Doe ik zelf ook altijd. Dan zie je al de ingezonden pagina’s, zodat je een objectief oordeel kunt vellen. Maar goed. Ik heb privé met haar in de clinch gelegen en inmiddels is ze 360 graden omgedraaid. Ze doet nu ineens lief en aardig tegen me. Mijn nekharen gaan ervan overeind staan. Ieeuuwwww, vreemd iemand. Beetje hypocriet. Maar ja, in ieder geval zal ik nooit en te nimmer meer aan een wedstrijd van haar meedoen. T'is niet leuk als je allereerste overwinning je misgund word. Toch een beetje een domper...
Inmiddels doen een HELEBOEL mensen nooit meer aan een wedstrijd van haar mee. :-) Ze is weer giga de fout ingegaan. Ze heeft zomaar zowat 200 ingezonden pagina’s gedeleted! Daar gaan op dit moment weer de discussies over. Ze is openlijk aan de schandpaal genageld in het forum. Ze wordt aan alle kanten aangevallen. Vind ik toch wel een beetje sneu.
Kijk, als je een probleem met iemand hebt, kun je dat toch ook persoonlijk met iemand opnemen? Maar ja, ik ga gauw weer even lezen of er weer iets geplaatst is. Zo ben ik dan ook wel weer….:-P Ik hou wel van een beetje sensatie op z’n tijd!

Geen opmerkingen: