zondag 23 november 2008

Dansen in de sneeuw....

credits hier credits hier credits hier Wat is het koud! Het hagelt buien en het sneeuwt steeds nat! Jakkes, da's toch veel te vroeg voor winterweer?? Ik wil zon! Ik wil warmte! Of in ieder geval kwakkelend de winter door. Zonder kou en ijs! Gisteravond was het kijk-avond bij Mariska's dansles. Altijd weer leuk om te zien. Het was een gewoon les-uur, dan weet je dus gelijk hoe zo'n leraar het doet. De groep lessers is een stuk minder groot dan aan het begin van haar dansavontuur. Nog maar een stuk of 14 paren. Lijkt me ook veel prettiger oefenen als niet steeds iedereen op je tenen staat of tegen je aan botst. Ze hebben gisteravond flink gesleuteld aan de slowfox. Het staat me bij dat ik dat vroeger een moeilijke dans vond kwa ritme. Mijn favoriet was altijd de Samba, en dat is bij Mariska net zo. Hier zijn nog wat foto's. EN nog een videootje:

Vanmiddag gaan we op bezoek bij mijn schoonmoeder in Utrecht. Even kijken of ze wel schone kleren aan heeft! Ze heeft het in haar hoofd gehaald dat niemand op de afdeling elke keer wat schoons aantrekt. Ze denkt dat iedereen twee weken lang in dezelfde kleding loopt en omdat ze niet wil opvallen doet (of wil) ze dat nu ook. Dat is voor ons moeilijk te controleren, dus nu emailen we maar even tussendoor wat ze aanhad op de laatste bezoekjes. Ze moet nog steeds weg uit het verpleegtehuis, maar er is nog steeds geen plek in een verzorgingshuis. Dus we wachten het maar af en hopen maar dat ze niet tussendoor nog even moet verhuizen. Dat zou helemaal een psychische klap zijn. :-( Laten we daar maar niet aan denken!

Geen opmerkingen: