donderdag 13 november 2008

Het gaat weer goed :-)


credits hier


credits hier

Het sein staat weer op veilig! Mijn bui is weer gezakt! Ik ben weer mijn eigen beminnelijke zelf. Nou ja, beminnelijk...ik hoor jullie al denken.:-) Ik ken mezelf weer terug, laten we het daar maar op houden, ok? :-)
Wat betreft de dirigent...dat had ik verkeerd begrepen. Ik dacht dat hij er per januari al geld bij wilde hebben, maar dat bleek niet zo te zijn. Is gewoon pas na dit volledige zangseizoen. En daar kan ik wel mee leven. :-) Bedankt voor de opheldering, Lenie! Ik zal voortaan beter luisteren. Bij deze beloofd!
Maar zingen blijft leuk! Nel, Patricia en ik hebben ons vorige week opgegeven voor de Scratch in Leiden. Dat is ook weer zo'n evenement waar een boel mensen bijeenkomen om op één dag een heel repertoire in te studeren en 's avonds een uitvoering te geven. Dit keer zijn het allemaal leuke musicalnummers. Ergens in december krijgen we de bladmuziek en een CD thuisgestuurd om alvast te oefenen. Is wel zo prettig om er bladmuziek bij te hebben. EN er is een orkest bij!
De uitvoering is dan op 14 februari 2009. Wat klinkt dat nog ver weg, zeg.
Ik zal hier even de link naar de Scratch geven, wie weet willen jullie ook allemaal wel meedoen?? Schrijf je in zou ik zeggen, het wordt vast leuk!

http://www.scratchmuziekdagen.eu/index.php?page=1

T'is zulk lekker weer vandaag, dus ik ben net in de tuin bezig geweest. Maar ik kan weer niet verder want de groene bak is weer propvol met bladeren. In ieder geval heb ik een hoop roze heide in potten gezet, het vogelvoerhangding gevuld, en twee nieuwe skimmia's in mijn voortuin gezet. Nou ja, IK beschouw het als mijn voortuin, maar er staan gewoon twee van die plantenbakken aan weerszijden van de voordeur. Dat is mijn voortuin, hihihi. Het vrolijkt de boel gewoon op en daar gaat het om.


Geen opmerkingen: