maandag 15 december 2008

Ik ben OUDTANTE!


Ze is vandaag geboren: Joséphine Nicolette Laetitia Viviënne Shalisia! Een hele mondvol voor een klein wurmpje. Nou, klein... Madammeke is toch 4350 gram en ze meet van haar top tot haar teentjes toch een slordige 55 cm! Vanmiddag, klokslag 2 uur, zag zij het levenslicht. De bevalling was zwaar. Roxanne was al sinds gisteravond bezig. Uiteindelijk is het een verlossing geworden d.m.v. een vacuumpomp. Beslist geen pretje. Voor moeder niet en ook niet voor het kind. Joséphine heeft last van haar ene armpje. Dat laat ze hangen. Ze heeft er wel gevoel in, want ze kan wel haar vingertjes bewegen. Waarschijnlijk zijn er wat spieren verrekt. Er zou nog een kinderarts naar kijken, maar vreemd genoeg was dat tegen 6 uur nog steeds niet gebeurd. :-/
Maar Joséphientje is een schatje, hoor. Ik ben natuurlijk gelijk naar het ziekenhuis gereden! En ik heb wat foto's gemaakt. Zonder flits, want je wilt dat kind toch niet de stuipen op het lijf jagen met zomaar ineens een fel licht in haar oogjes.
De geboortekaartjes heb ik net uitgeprint, gevouwen en gesneden. Die zijn dus ook klaar. Zonder enkel probleem. Dus ik kan weer opgelucht ademhalen. Ze gaan morgen op de bus, dus ik zet het kaartje woensdag pas op mijn blog.
Hoe vinden jullie trouwens de sneeuwvlokjes? Leuk, hè? Dat is een script dat ik ervoor heb gebruikt. En zien jullie ook dat mijn blogheader nu precies in het kader past? Heb ik ook voor elkaar gekregen door in de HTML te rommelen. Aldoende leert men en ik ben toch wel een tikkie trots dat me dat allemaal gelukt is!

1 opmerking:

Suzanne zei

congratulations Ineke!!! She is certainly a beautiful baby!
And I think your background of snowflakes and the header are super! I have NO IDEA how to do that, all this techno-stuff just oozes past me in the blink of an eye!!
hope you like your card,
Suzanne x