donderdag 4 december 2008

printen/snijden/vouwen/muziek en een muis!


credits hier


credits hier

Gisterochtend heb ik een bloedsuikertest laten doen bij de apotheek. Ik had eerst al een diabetes-risicotest via het internet gedaan en daar kwam ik niet zo goed uit de bus. Maar de echte test was prima: 5,2! Mooi resultaat, ik hoop het zo te houden.

Nicht Roxanne is nog niet bevallen en dat bevalt haar helemaal niet. Ze is het nu wel erg zat. Maar ja, het komt wanneer het komt! Ik zou ook lekker blijven zitten als het buiten zo koud is! Ik denk dat ik er pas in de zomer uit zou komen als ik de baby was...:-)

Vanochtend weer gezongen. De laatste puntjes op de i gezet voor de uitvoeringen op 18 en 20 december. Het gaat wel lukken, denk ik. Hoop ik. Ach, we doen gewoon ons best, meer kunnen we niet doen. Er was nog eventjes paniek in de tent toen er een muis uit de piano te voorschijn kwam en het op een lopen zette!
Ik zie tegenwoordig wel vaak muizen....:-/

De muziek van de Scratch in Leiden kwam ook vandaag binnen. De CD heb ik gelijk alvast op de computer gezet. Leuke musicalnummers! Vooral de nummers uit 'Fiddler on the Roof' zijn mooi. Sunrise, Sunset en Sabbath Prayer. De laatste heb ik al gezongen bij Inspirited, maar deze is natuurlijk weer net even anders. We kunnen dus binnenkort weer gaan oefenen met het clubje.

En terwijl ik naar de CD luisterde heb ik ook alle kerstkaarten van mijn schoonmoeder uitgeprint, gesneden en gevouwen en in de enveloppen gedaan. Nu nog even zegels kopen en ze kunnen op de bus. Ik moet ook maar eens aan mijn eigen kaarten gaan beginnen. 'k Heb nog geen idee over het ontwerp. Ik denk dat ik dit jaar eens een andere kleur neem, paars of blauw ofzo. Eens iets anders dan de geijkte kerstkleuren.

Het bruidspaar op bovenstaande scrap is een stiefdochter van een oom van me. Angelique en Frans trouwden deze zomer in Italië, en mijn oom stuurde de link naar de foto's aan me door. Er zitten mooie foto's tussen, dus wie weet komt er nog wel eens een scrap bovendrijven. Altijd makkelijk om een voorraadje foto's te hebben!

Geen opmerkingen: