woensdag 17 december 2008

Sneeuw in het wilde westen....



Helaas, de geboortekaartjes lagen vandaag nog niet op ieders mat, dus hier nog geen kaartje op m'n blog!
Achgosss, Joséphine heeft een gebroken sleutelbeentje. Sneu, hè? Daar is niets aan te doen, dat moet vanzelf helen. Vanavond zou er nog een fysiotherapeut naar kijken, maar ik heb nog niet gehoord hoe dat afgelopen is. Roxanne zelf heeft zware bloedarmoede, zij moet 3 dagen verplicht naar bed en rusten. Niet echt een leuke start, maar ik hoop dat het met beiden snel weer beter gaat.

T'is werkelijk net of ik hier in het wilde westen woon! Eerst zag ik steeds een helikopter boven ons huis rondcirkelen. Toen dacht ik al: die zoeken iemand! En toen ik naar het postkantoor liep om de kerstkaarten in hun bak te werpen, bleek de hele boel afgezet te zijn. Tja, WEER overvallen! Je raakt er gewoon aan gewend. T'is hier elke keer prijs. Ik blik niet meer en ik bloos niet meer. Ik vond het alleen maar vervelend dat ik nu de kaarten één voor één door een minuscuul spleetje in de gewone brievenbus moest proppen....De brievenbus was namelijk al vuurwerkproof gemaakt. In wat voor wereld leven we eigenlijk? Misschien kan ik mezelf beter afvragen: in wat voor wijk woon ik eigenlijk? Maar toch, normaliter is het hier leuk wonen, hoor! Ik wil hier niet weg. ALS ik weg zou moeten dan wil ik in Ierland wonen. In een lichtgeel geverfd huis met geel en paars bloeiende hanging baskets rondom, uitzicht op zee en een stuk land eromheen met een irritant blaffende hond erop. Een mens mag dromen, toch??

De kerstboom heb ik weer opgepimpt. Ik was bij Groenrijk en daar hadden ze een soort sneeuw op een boom gedaan. Verrek, dat spul had ik nog liggen: vulling voor een kussen. Nee, geen kapok, ander spul. Dus dat heb ik er net in gedrapeerd. Tenminste aan het begin deed ik het nog netjes, op het laatst gooide ik het er maar in. Dan heb ik geen geduld en zin meer. Ik had trouwens ook pijn, want ik ben maandag weer eens door mijn rug gegaan. Dus op een trapje staan voelt ook niet lekker. Maar toch staat het wel leuk. Ik voeg wel even een fotootje bij.

Verder wil ik Lineke even bedanken voor haar volgeschreven kerstkaart! :-) Wat een aangename verrassing! Nooit gedacht dat jij mijn blog zo trouw volgde, joh! Maar ik zal er zeker mee doorgaan, want zelf vind ik het ook leuk om te doen.
En Suzanne....wat had je weer een mooi gescrapte kaart gemaakt! Hij hangt op een prominente plaats! Jij ook bedankt!

Geen opmerkingen: