vrijdag 16 januari 2009

de slappe lach...


credits hier


credits hier

Het was alweer een tijdje geleden dat ik de slappe lach kreeg. Maar vanochtend was het weer eens zover. :-)
Ik was bij mijn moeder om haar even te helpen met haar computer. T'is nog een hele oude, met windows 98 erop. Weet je dat daar niet eens meer updates voor te krijgen zijn? Jan zou in de kerstvakantie Mariska's oude computer voor haar in orde maken, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Er moeten nog schijven overgezet worden enzo. :-/
Maar goed, we zitten daar achter die trage , door mij allang het raam uitgegooide zijnde, frustratie-opwekkende computer en ik leg haar uit dat ze beter haar oude emails weg kan gooien. Want elke keer als ze het emailprogramma opent moet ie eerst alle berichten inlezen en dat is allemaal nutteloos verspilde tijd. Dus ik begin uitteleggen van kijk: dan klik je eerst hier op 'van', dan staan alle berichten in alfabetische volgorde, dan selekteer je de berichten die je weg wilt hebben door op de eerste te gaan staan, daarna de 'shift' ingedrukt houden en de laatste aanklikken, dan heb je de hele rij al geselekteerd, dan de rechtermuisknop, dan klik je op verwijderen en weg zijn ze, en als je bepaalde berichten wilt bewaren dan kun je ze naar een map slepen, maar die moet je dan wel even maken.... En op datzelfde moment dacht ik: DAT GAAT NIET LUKKEN! En ik kijk opzij en staar in twee ogen met gigagrote vraagtekens erin! Ogen die zeiden: Waar HEB je het over, ben je nou helemaal gek geworden??? Hahahaha, ik kwam echt niet meer bij. De slappe lach! We hebben de emailtjes maar gelaten voor wat ze zijn en zijn naar de markt gegaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

wat een gein he Ien,waar je al niet om kan lachen!!
ik heb de mailtjes een voor een op verwijderd gedaan en toen in de prullebak.
Het duurt wel ff maar zo gaat het ook.
Hoe jij het doet heb ik nog geen kaas van gegeten...LACHEN!!