woensdag 28 januari 2009

Weer spannende tijden...


credits hier

Gisteren kregen we een belletje uit het ziekenhuis dat het weer slechter ging met m'n schoonmoeder. Ze heeft nu ook vocht in haar longen en dat maakt haar benauwd. Maar vochtafdrijvers kunnen ze haar (nog) niet geven, want haar bloeddruk is nog veel te laag....87/60
Vanochtend hoorde ik van Karin dat ze haar inmiddels naar de intensive care hebben gebracht, omdat ze nog benauwder was geworden....
We weten niet wat we ervan moeten denken. Komt dit nog goed? En als het 'goed' komt, in hoeverre? Is ze dan te slecht om nog terug te kunnen in het verzorgingstehuis? Moet ze dan WEER naar een verpleeghuis? En wat zal dat dan met haar doen?
We zijn weer terug bij af en het enige wat we kunnen doen is afwachten.

Gisteravond ben ik maar gelijk begonnen met het printen van de uitnodigingen van Els en Antoine. De printer printte als een zonnetje! Het scheelt waarschijnlijk toch wel of je er originele inktpatronen in doet of niet. De vorige printer heeft maar anderhalf jaar geleefd. En deze is nu al ouder dan dat. Maar het blijft altijd wel spannend of ie de hele klus naar behoren zal printen... Aanstaande zondag komen ze de kaartjes ophalen. En aangezien ik niet weet hoe het allemaal gaat lopen met mijn schoonmoeder wil ik ze nu maar zo snel mogelijk af hebben. Dus ik ga dalijk ook nog even wat uurtjes vouwen en snijden. Klaar kan maar klaar zijn. Toch?

De bovenstaande scrap is een foto van mijn neefjes Robbie, Eddy, Ronny en mijn nichtje Brenda. Wat een schattige foto, hè?

Geen opmerkingen: