woensdag 25 februari 2009

Van alles een beetje...


credits hier

Ik heb vanochtend een emailtje gestuurd naar Aer Arann om te vragen of ze niet weer op Nederland kunnen vliegen, is het niet vanaf Amsterdam dan vanaf Rotterdam. En keurig netjes kreeg ik een emailtje terug met dat van hoger hand was besloten de vliegroute op te heffen. Er zijn meerdere veranderingen in hun routes aangebracht en het zat er op dit moment niet in dat dat teruggedraaid zou worden. Maar in maart wordt de uiteindelijke planning uitgebracht. Ze zouden in ieder geval mijn emailtje doorsturen naar het planburo.
Nou, dat deed me denken...hoe meer Nederlanders gaan klagen, des te groter is de kans dat ze misschien toch gaan vliegen! Al is het maar in de zomermaanden!
Dus ik heb via de 'ireland hyves' een oproep gedaan om maar vooral veel emailtjes naar Aer Arann te sturen. Baat het niet, dan schaadt het niet. Ja toch?? Niet dan??

Wat heb ik verder nog te vertellen....oh ja, leuk nieuws! Er gaat wederom een kindje geboren worden in de familie! Nathalie, van neef Sander is zwanger. In september gaat het allemaal gebeuren. En het leuke is dat ze het mijn schoonmoeder nog hebben kunnen vertellen voor ze overleed. En het gekke is dat ik maar het idee heb dat het een tweeling is.....waarom weet ik niet. Ik zie er gewoon twee. :-)

Verder heb ik nog een filmpje voor jullie. Mijn vader en zijn vriendin Anneke hebben 'geacteerd' in een informatief videofimpje om het internet te promoten bij oudere mensen. Geinig, hè?
Kijk hier maar.....


Groetjes, Ineke

Geen opmerkingen: