donderdag 23 juli 2009

Van top tot teen.....


credits hier


credits hier

Vandaag was het een dag van uiterlijke verzorging. Vanmorgen eerst een uur in de stoel gezeten van de Kinki Kapper. En die maken geen haast, hoor. Het lijkt wel of ze elk haartje apart hebben geknipt. Een beetje knippen hier, een beetje hakken daar, zelfs een beetje scheren ergens onder aan mijn achterhoofd. Ik liet hem maar zijn gang gaan. Ik hield wel angstvallig in de gaten hoeveel haar er op de grond viel. En dat was best aardig wat. Het voelde hoe langer hoe lichter op mijn hoofd.
Ik heb nu een pony die op twee manieren is te dragen. Op dit moment is ie aan de ene kant heel kort met wat lokken die er aan de andere kant overheen komen piepen.
Maar gooi ik de boel de andere kant op, dan heb ik gewoon een pony. Bas heeft het voorgedaan. Kan niet mislukken, toch, als ik het zelf doe?? Eerst maar eens kijken hoe mijn gehele haar zit als ik het gewassen heb. Als ik het bij de Kinki heb laten knippen, dan is het altijd wel veel makkelijker in model te krijgen, vind ik.

Vanmiddag zat ik een uur in de stoel van de pedicure. Ik ben 'gezegend' met een stel voeten die een uitdaging zijn voor menig voetverzorgster. Ik ben al eens model geweest voor een afstudeerproject van Caroline, een medekoorlid van Inspirited. En een tijdje terug werd ik ook gebeld door een ander exlid, die ook een paar moeilijke voeten zocht voor het behalen van haar diploma. Maar helaas, op dat moment waren mijn voeten in orde. Net als vandaag. Weg eelt, nageltjes weer mooi, en zelfs twee likdoornen zijn eruit gepeuterd. Er zat er eentje zelfs onder een nagel. Daar kreeg ik al knap last van. Ik loop nu weer heerlijk op wolkjes! Maar voor hoe lang....:-/
Gek, hè, sommige mensen hebben nooit iets aan hun stappers. Zelfs geen eelt!

Tussendoor werd er ook nog een pakje bezorgd! De nieuwe Panasonic TZ7! Gisterochtend besteld, en vandaag al in huis! Sneller kan haast niet! De accu heb ik net opgeladen. De 8 gig SD kaart zit erin. ( hij neemt ook HD filmpjes op, dus maar een grote kaart erbij genomen). Nu nog even de gebruiksaanwijzing op mijn gemakje lezen. Ik heb net het programma PHOTOfunSTUDIO geïnstalleerd, dat er gratis bij zat. Zo te zien iets dergelijks als Picasa. En dat gebruik ik graag, dus wie weet gaat PHOTOfunSTUDIO er weer af als het geen meerwaarde heeft. Moet allemaal nog blijken....
Eerst maar eens deze camera onder knie proberen te krijgen. Ik moet ook nog even een hoesje in elkaar draaien. Mijn oude hoesje past net niet. Nou ja, de Sony camera gaat toch naar Maris, dus is zij gelijk klaar. Kan ze EINDELIJK filmpjes maken MET geluid als ze naar een concert gaat van een of andere band. Zij blij, ik blij.
Zou Jan ook blij zijn?? Ik ga maar even een kopje thee voor hem zetten....:-)
Doei doeiiii.

1 opmerking:

Aart zei

Had wel een plaatje van je nieuwe coupe verwacht; lijkt het nergens op soms??? ;<)