zaterdag 22 augustus 2009

Komt dat zien, komt dat zien! Filmpje is nu beter!


credits:template...Yin,alpha...AZ,elements...Natali/Cajoline Scraps,paperoverlay....Jeanette Bollinger

Het zat me toch niet lekker. Ik vond het een filmpje van niks, onze vakantiefilm op YouTube. Ik ergerde me eraan. Vandaag ben ik er toch maar weer ingedoken om het goed te krijgen. Weer een ander programma gedownload. En dat blijkt goed te werken! De filmpjes raken er niet van in een stroomversnelling! Daarna ben ik weer aan het plakken geslagen. Ging ook prima. Alleen werd het filmpje toen weer geweigerd door YouTube, want het was te lang....pfff. Daarna weer stukken er tussenuit gehaald, stukjes korter gemaakt. Weer geupload. Ging prima. Maar ja, het geluid, hè? Je verstaat toch niks door die wind op de achtergrond. Hoogst irritant! Dus toen op het idee gekomen om er muziek onder te gooien en gewoon met teksten te werken. En zo gedacht, zo gedaan. ( Daar zitten wel weer vele uren tussen, tussen dat denken en het gedaan hebben!) En toen bleek dat het filmpje met de muziekband niet klopte. Zij speelden hele andere muziek dan dat er nu op de achtergrond aan het spelen was :-) Geen gezicht dus. DUS weer alles overnieuw gedaan en het filmpje van het bandje apart geupload. Nou, mensen....nu hou ik er ECHT mee op, hoor! Ook al ben ik nog niet helemaal tevreden, want ik zie nog zwarte balken rond het filmpje. Ut kan me niet meer boeien. Ik heb het helemaaaaal gehad! :-) Zeg ik nu.....
Wie weet wat ik morgen weer ga doen.....
Voor de liefhebbers: hier is NOGMAALS de link naar de filmpjes op YouTube. Ze zijn echt beter nu. Dus het is het wel waard om ze opnieuw te bekijken. Al is het maar om MIJ een plezier te doen, hahaha. Voor al het werk wat er in zit...snif.
FILMPJE VAKANTIE
FILMPJE BANDJE

Geen opmerkingen: