zondag 3 februari 2013

Weer een stukje verder...

credits:
wordart...Natali/SDS/BVA
arrow...LMS
splash...Rena

Inmiddels is het alweer 3 weken na mijn operatie. Aan de ene kant gaat het snel...voelt het als AL 3 weken geleden. Kwa tijd. Aan de andere kant gaat het langzaam en voelt het als PAS 3 weken geleden. Het laatste is het geval kwa pijntjes. Dan merk ik echt dat het genezingsproces nog volop aan de gang is. De laatste paar dagen sta ik 's ochtends op en dan ben ik zomaar pijnvrij! Dan hoop ik dat dat voor de hele dag zal gelden, maar dat blijkt niet zo te zijn. In de loop van de dag begint mijn linkerkantje weer op te spelen en moet ik weer lekker onderuit op de bank gaan zitten. En zo gaan de dagen voorbij. Met een beetje ipad'en, een beetje tv kijken, een beetje wassen vouwen, een beetje helpen met het avondeten voorbereiden, visite ontvangen (leuk!) en weer scrappen (ik kan nu weer langere tijd voor de computer zitten EN ik heb weer inspiratie!).
Zo heb ik gisteren weer eens een scrapje gemaakt van neef Johan en achterneefje Marnix. Ik vond het zo'n leuke foto! Echt een 'we genieten met volle teugen' foto! En ik heb nog zoveeeeelllll leuke en/of mooie foto's op de schijf staan. Die schreeuwen allemaal om gescrapt te worden! Werk aan de winkel! In ieder geval tot ik weer zelf de hort op kan gaan.... daar kijk ik wel naar uit! Buitenlucht! Maar dat gaat nu nog niet, dat voel ik zelf wel aan.Ik luister zowaar naar mijn lichaam. Doe ik te veel, dan word ik vanzelf teruggefloten. En da's niet altijd leuk! :-/
Maar ik moet het de tijd geven. Ik ben wel dagelijks in gevecht met mijn ongeduldige kant!

Geen opmerkingen: