maandag 25 februari 2013

Eigenwijs en daardoor MOE...

credits:
paper...StrawberriesDesign
frames...Cjournet/Lexine
flower....Melancholie
wordart....SD
elements....BlackCat/cjournet/Nanine/JoeGDesign
 
Ik ben zo eigenwijs als de pieten! En ik kan er maar niks aan doen! Neem nou de afgelopen week...
Ik was/ben pijnvrij. DUS ga ik weer van alles doen. Heel veel lopen! Heerlijk, die buitenlucht! Goh, wat heb ik dat gemist. Maar bleef het nou maar bij lopen, lopen, lopen... Nee, Ineke gaat dan ook boodschappen doen. NĂ  al dat geloop! En dan denkt Ineke in de supermarkt: ik neem alleen maar alvast de lichte dingen mee. Goed streven, toch? Maar een hele wagen met 'lichte' dingen is bij elkaar gerekend hartstikke zwaar! Ik had gelukkig wel mijn sleepwagentje mee, maar toch... Ik kan voelen dat dat nog helemaal niet zo goed gaat.
Ook op de markt ben ik er weer ingestonken. Maar ja, ik heb toch ook mijn gezonde fruitjes en groentetjes nodig? Weer een kar vol! En weer een half uurtje met het ding teruglopen naar mijn moeder's huis. Ik trok de kar wel samen met mijn moeder, maar zij is kleiner dan ik, dus het merendeel van het gewicht kwam toch bij mij terecht. Nou ja, daar zat ik dan vrijdagmiddag weer, zieligjes op de bank.
Achgoss, mijn moeder.... die heeft me een oog! Alsof ze in de ring heeft gestaan met Mohammed Ali! Helemaal dik en waterig! Hartstikke vermoeiend om daar mee rond te kijken. Waarschijnlijk een ontsteking ofzo....Ut ziet er niet uit!
Zaterdag heb ik maar een rustdagje ingelast. Dat blijkt toch nog wel soms even te moeten.
Gisteren zijn Jan en ik naar 'de Sniep' gelopen. Door de eerste sneeuw van het jaar voor mij! Heerlijk knisperend onder onze voeten. We zijn er heel leuk ontvangen om over ons 25-jarige huwelijksfeest te praten. Ook daar weer mogelijkheden te over. De keuze uit allerlei zalen. De keuze uit allerlei menu's. Goh, het wordt moeilijk. We moeten maar eens de menu's van de diverse lokaties naast elkaar gaan leggen. We komen er wel uit! :-)
Daarna weer teruggelopen en nog even naar de C1000 geweest. Mijn zus en zwager opgehaald om thee te gaan drinken bij moeders en ze daarna weer teruggebracht. Aan het eten begonnen. Alles viel. Aardappels die ik niet eens nodig had rolden over de grond. De uien erachter aan. Erwtjes over de grond. Een open pak paneermeel dat uit de kast kieperde... Dan kan ik wel gillen, hoor! Ik was zo moe weer! *zucht* Maar verder gaat het prima met me! :-) Echt waar!

1 opmerking:

Suzanne zei

Take it easy Ineke!!! No Zumba . . . .no, no, no!!!
Im glad that things have settled down and that you can look forward to no more 'gedoe' each month!
Did you get skype sorted or not? . . .

love,
Suze x