dinsdag 3 december 2013

Ups and downs....



Wat een domper! Het ziet er naar uit dat Saray, onze Zumbalerares ermee ophoudt per januari. Pro Patria wil haar nog minder gaan betalen. En ze krijgt al zo weinig vergeleken met andere sportscholen. Nee, ze heeft groot gelijk. Maar jeetje....wat zal ik haar missen! Waar vinden ze nog zo'n goeie? Eentje die ons allemaal meekrijgt met haar energie, positiviteit en vrolijke muziek. Ik weet het niet. De invallers die ik tot nog toe heb meegemaakt als Saray er een keertje niet was, deden hun best. Maar ze hadden niet de power en ze straalden minder uit. Dus ik hou mijn hart vast voor januari.... misschien dat Pro Patria nog over de brug komt? Ik hoop het van harte....

Zondagmiddag hebben we met het koor opgetreden voor de bejaarde medemens in Huize 'Florence/de Mantel' in Voorburg. En wat hebben we daar lekker ontspannen staan zingen! Ok, we stonden hutje mutje. Ok, het was er weer bloedheet. Ok, er ging nog een bejaarde bijna op de vuist met haar zoon en werd afgevoerd. :-) Ok, onze dirigent was een beetje warrig met de aankondigingen van de liedjes.... Maar ondanks dat hebben we lekker gezongen. En ik denk dat dat ook kwam doordat een groot aantal van ons dit keer uit het hoofd zong. En nu was het ook gewoon praktischer om dat te doen. Je kon toch zowat je map niet openklappen wegens plaatsgebrek. Het zingt gewoon relaxter. Al met al was het publiek tevreden. En wij ook. Ik hoop de dirigent ook! Dat zullen we donderdag wel te horen krijgen. Na afloop hoorden we dat er ook nog mensen mee hadden gekeken en geluisterd elders in het gebouw. We wisten helemaal niet dat we 'live' uitgezonden werden! Leuk!



Geen opmerkingen: