maandag 17 maart 2014

Over 'graf'kaarten en St. Patrick's Day.....:-)

credits hier

Oeps, foutje, bedankt! Mijn gemaakte verjaardagskaart voor Antoine viel niet in goeie aarde. Gisteren bij binnenkomst trokken ze gelijk van leer. Ze vonden het een grafkaart. Ze vonden hem engggg. :-) En dat was zooo niet mijn bedoeling geweest! En ja, bij nadere beschouwing kon ie misschien wel zo opgevat worden. Zelf heb ik daar geen seconde aan gedacht! De kleuren waren grijs met bruin. In mijn ogen gewoon mannenkleuren.
Op het achtergrondpapiertje stond vaag de tekst ' Journey though memories'. Was me niet eens opgevallen! :-) Oh gosssieeee. Het is al zo moeilijk om herenkaarten  te maken. Ik kan kwalijk een kaart met roze roosjes en engeltjes sturen! Er moet gewoon meer scrapspul met spierballen ontworpen worden! Volgend jaar krijg je een vrolijkere, Antoine! :-) Beloofd!
Desondanks was het wel gezellig op zijn verjaardag, hoor. Toen de visite allemaal weg was hebben Els en ik de kamer aan kant gemaakt en hebben de mannen een chineesje opgepikt. We hebben het ons lekker laten smaken. Maar jee, wat krijg je daar toch een dorst van!

Vandaag is het 17 maart,  St. Patrick's Day. Vandaar bovenstaande scrap. In 2007 hebben het vieren van die dag meegemaakt in Dublin. Jee, wat was het toen koud! Uren heb ik toen langs de kant gestaan om de parade voorbij te zien komen. Het heeft wel wat. De stad was groen gekleurd. Het wordt de hoogste tijd om weer eens een stedentrip te boeken. Maar dan in juni/juli. Dan is de kans groter dat het weer wat beter is. EN het is dan uitverkoop! ;-)
Om toch een beetje St. Patrick's dag te vieren heb ik iets lekkers gebakken. Geen groene koekjes, geen groene taart. Wel een overheerlijke rabarbertaart! Mjammie! Mijn, bijna dertig jaar oude, mixer loopt ineens mank! De ene deeghaak draait niet meer gezellig met zijn tweelingbroer mee. Maar weer eens op zoek naar een nieuwe, dus. Hij heeft het toch lang volgehouden, vind ik....

Geen opmerkingen: