woensdag 28 februari 2018

Opel is geboren!

We hebben inmiddels een berichtje gehad van onze auto: Ik ben klaar! Ik heb de productielijn verlaten en aan het eind van het productieproces heb ik enkele (waarom maar enkele en niet ALLE?) strenge kwaliteitscontroles ondergaan, om te waarborgen dat ik aan de strenge kwaliteitseisen van Opel voldoe. En hij stuurde ook nog eens een selfie mee. Zie het maar als de allereerste babyfoto. Zo glimmend en zo nieuw op deze wereld. Laten we hopen dat hij tot volle wasdom mag komen en toch wel minstens de respectabele leeftijd van een jaar of 20 mag halen. Daar streven we naar. Maar voorlopig staat hij nog in Engeland. Ik hoop wel ergens 'indoors' ,comfortabel en warmpjes. Ook daar in Engeland ligt sneeuw en ik wil niet dat onze nieuwe bandjes nat worden. ;-) In de week van 12 maart zal hij bij de dealer zijn. Ik ben benieuwd wanneer we hem dan kunnen ophalen.... Ik hoop toch wel voor de Pasen? Toch wel spannend!

We hebben geboekt voor de trouwerij in Griekenland. Tenminste...Jan en ik hebben nu vliegtickets. De rest van de famielje is nog steeds aan het dubben wanneer ze nu het beste kunnen vliegen en hoe lang hun vakantie gaat duren. Dat zal binnenkort ook wel rond zijn. Jan en ik plakken er verder geen vakantie aan. Wij blijven gewoon vijf dagen, zoals eigenlijk bij elke buitenlandse trouwerij die we hebben meegemaakt. Wij hebben besloten om dit jaar naar County Donegal in Ierland te gaan voor onze vakantie. Onze laatste nog niet bezochte en ontdekte County. Ik heb al veel te bezichtigen plekken op Google Maps gepind. Daarna is het zoeken naar vakantiehuizen in de buurt daarvan en van een vrij groot dorp in de omgeving, zodat we makkelijk boodschapjes kunnen doen of uit eten kunnen gaan. Heb er zin in, in Ierland. Rust! Frisse lucht! Mooi licht! Schaapjes op de weg! Lekker wandelen... Woeste natuur, vooral daar in Donegal.

Geen opmerkingen: